Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Jorieke's ruillijst 15 april 2018


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Mijn broertje en zijn vriendin komen weer (forumleden 'Reimink' en 'Markruim', niet heel actief hier ) en ze hebben net een huisje met een tuin en daar staan nog meerdere hortensia's in. Niet al te groot qua problemen met verpoten, maar toch leuk van formaat om meteen een stuk mee vol te planten. Wie wil? Ik ga er van uit dat het de 'normale' hortensia betreft, voor zover die bestaat dan Maar iig niet zo'n pluim-ding. Maar dat kan ik helemaal verkeerd hebben hoor, het zijn nu nog bruine stokjes met nieuwe knoppen maar geen uitgebloeide bloemen meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Douchemutsen van etos of kruidvat (saaie witte) of van wibra (met print) zijn misschien iets minder wegwerp, doe er al jaren mee. Ideale dingen Maar je bent al voorzien denk ik?

 

Heb wel interesse in die vaste rucola (ook dood hier en heeft niet gebloeid) en kogeldistel als 't opkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de action heb je douche mutsen 6 in een zakje 3 verschillende maten zijn bedoeld om dingen af te dekken.

Mocht iemand interesse hebben.

Ik breng gewone mee.

 

Doe mij maar een basilicum graag ik krijg er al een van Cis maar ze gaan vrij makkelijk dood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry, ik noemde de wegwerp badmutsen omdat ik er vanuit ga dat alleen die mooi doorzichtig zijn? Niet zodat ik ze weg kan werpen zeg maar. Bij zo'n doorzichtige muts kan ik mooi kijken hoe het deeg rijst... Met zo 1 met bloemen niet. Maar dat was maar een gedachte...

 

Ik heb echt nog geen rucola gezien, die is vaak laat. Maar goed, het wordt nu 4 dagen lang raar warm dus wie weet wat er boven piept.

Kogeldistels heb ik alweer genoeg, het komt op tussen stenen in een los gestapeld muurtje en das niet handig. En je trekt ze er erg makkelijk uit, dus ik heb er al wat opgepot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een grote glazen kom om het deeg in te laten rijzen. kan ik zien wat er gebeurt...ik heb een duurzame badmuts met print. Ik weet niet of ik aan de doorzichtige variant kan komen.....anders neem ik wel grote glazen kommen mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg al zoveel van je, en heb niets voor je qua wensen....is het goed als ik proviand voor je meeneem? Heb je daar nog voorkeur in...(extra veel hagelslag of duo penotti, basterd suiker of whatever? )

 

Ow en heb jij nog een stekje van een oregano? Voor keukengebruik, lekker geurend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proviand is altijd goed, verras me maar Dingen die ik nodig kan hebben die ik niet zelf kan telen, of dingen die ik helemaal niet echt nodig heb maar die wel lekker zijn en die niet groeien in een moestuin

 

Ik gebruik eigenlijk altijd wilde marjolein, heb wel een oregano maar dat is de gele/gouden van Jet en ik zag ergens dat Anna je die ook al aanbood?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik heemst ruilen voor zout?

Heb je toevallig nog dropmunt? (die had je een paar jaar geleden. )

 

Het spijt me, ik moet afzeggen voor de moestuindag (een leuke reden gelukkig, ik ga op vakantie )

Dus de heemst in niet meer nodig.

(en ik had gezegd "dropmunt" maar dat had "chocolademunt" moeten zijn. Ik ben duidelijk hard aan vakantie toe )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...