Mr bean Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Kwam dit net tegen op het internet. Ter overname een moes- kruiden- fruittuin nabij Amersfoort. Alleen die foto van bovenaf al! En die prijs hoef je het ook niet voor te laten. Alleen een beetje uit de richting. http://toekomstboeren.nl/glindstertuin-aangeboden-overname/ Quote
Bit Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Nu ja. Dat is dan de pachtsom he ? Overnamekosten nog overeen te komen staat er ook bij. En je wordt dus geen eigenaar.Bak werk hoor ! Geef me 2200,- pm. op de koop toe, de komende 20 jaar .... en ik doe het. Dat zeker wel. Quote
annaelizabeth Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Inderdaad, kan alleen als je er een fulltime baan van maakt. Quote
Mr bean Geplaatst: 9 februari 2018 Auteur Geplaatst: 9 februari 2018 Ohja idd bit heb je gelijk in komen nog andere kosten achterweg. En je zal er idd wel fulltime mee aan de slag moeten. 2200 netto of bruto Maar het plaatje vind ik wel prachtig zeg!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.