Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Extra Goldfish deal: bijzondere bosaardbei


Goldfish

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft uit Spanje zaden meegenomen van een lokale verbeterde versie van de bekende bosaardbei "Baron von Solemacher". De aardbei ," Fernando Álvarez de Toledo y Pimentel", verdraagt meer zon en droogte dan zijn Duitse voorouder en levert ook wat grotere vruchten op.

 

Voor wie ze dit jaar nog wil zaaien, ik kan de zaden aanstaande zondag voor je op de post gooien. Laat maar even weten per PM of hier.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel interesse in 10 zaden ja. Leuk. Moet ik dit jaar toch nog wat gaan zaaien na ja.

 

Niet opsturen, ik neem ze wel op de mtfd van je. Dan daarna zaaien gaat ook best hoor. Gaat goedkomen. Echt een leuk aanbod. Hoop vooral dat ze echt wat groter zijn dan de Baron. Dat vond ik 3x niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Donald, Bit en andere geïnteresseerden,

 

Baron Von Solemacher mag dan wel van lage adel mag zijn, maar ik ben het eens met Bit dat het niet veel voorstelt als aardbei. Daarom zou het een leuk idee zijn om een verbeterde versie te vernoemen naar een hogere edelman, bijvoorbeeld een graaf of een hertog.

 

Kijk maar eens op Wikipedia onder welke adelijke titel meneer "Fernando Álvarez de Toledo y Pimentel" beter bekend is.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Fernando_Álvarez_de_Toledo

 

En kijk vervolgens op de kalender op wat voor een dag , de zondag valt waarop ik de zaden zou gaan verzenden .

 

Tuurlijk het is Eerste Paasdag, maar ook.........

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie erg teleurgesteld is geraakt.............. ik verwacht op de MTFD van dit najaar heel veel soorten aparte aardbeienstekjes te kunnen aanbieden. Dus ik kan het goed maken. Ik heb namelijk ruim 30 soorten eind vorig jaar gekocht bij forumlid Teun Baan en mag ze op kleine schaal vermeerderen voor de echte liefhebber op dit forum. Wel heb ik een praktisch probleempje nu de storm van 18 januari een deel van mijn labels om zeep heeft geholpen en ik te lui ben geweest om alles goed in te tekenen op een overzichtskaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...