Anonienke Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 Ik hen zojuist 2 frambozenstruiken gekregen, maar we hebben onlangs steentjes in de tuin gelegd dus daar plant ik ze niet in. Ze zouden eind mei al vruchten geven. Gekregen van iemand die ze zelf verkoopt de frambozen en er heel veel heeft. Waar kan ik de struiken het best in zetten en hoe enzo? Geen ervaring hiermee.Kon het via het zoeken hier niet echt vinden. groetjes nienke. Quote
Ktrijn Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 Die van mij staan in grote potten. Ze kunnen zo niet gaan woekeren. Quote
Bit Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 In pot dus ? Grote potten geven, beetje bijmesten en zo zonnig mogelijk. Het zonlicht vormt het zoet van de frambozen. Ze doen het wel hoor, in halfschaduw, maar minder vruchtzetting en minder zoet dus. Quote
harms1 Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Ja in een grote pot...daar heb ik ze ook in staan...en veel zonlicht inderdaad... ikzelf gooi er af en toe wat koffieprut op, goed om de grond wat zuurder te houden. Quote
Anonienke Geplaatst: 5 april 2018 Auteur Geplaatst: 5 april 2018 Ja in een grote pot...daar heb ik ze ook in staan...en veel zonlicht inderdaad... ikzelf gooi er af en toe wat koffieprut op, goed om de grond wat zuurder te houden.en klopt het dat je er een bakje per dag af kan halen ? Quote
buitenvogel Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Met zo 1 plantje zal je er niet zoveel afhalen dat je een bakje per dag hebt! Daarvoor beter een rij aan planten in volle grond zetten Quote
Bit Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Ik schat 1 of 2 of 3 frambozen 3x per week een paar weken lang. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.