Spitskool Posted April 4, 2018 Share Posted April 4, 2018 Komend weekend ben ik een paar dagen in de omgeving van Dwingelderveld. En om het nuttige met het aangename te verenigen, vroeg ik me af of er nog leuke, gezellige of mooie kwekerijen zijn waar ik echt langs moet gaan. Ik kan natuurlijk zelf Google openslaan, maar was benieuwd of jullie zelf een goede tip hebben die niet per se van Google komt. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 5, 2018 Share Posted April 5, 2018 Er zijn open kwekerijdagen door heel het land komend weekend. Vast ook wel wat leuks in Drenthe, maar weet dat verder niet uit eigen ervaring. http://www.komindekas.nl/ per provincie gerangschikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted April 5, 2018 Author Share Posted April 5, 2018 Goed idee Mellie, ik ga zo even kijken wat er in de buurt te doen is rondom 'Kom in de kas'. Dat is altijd een goed event, ook met kinderen. Ik dacht er ook aan om even langs te wippen bij Wout's kwekerij en de keukentuin. En natuurlijk bij de luie tuinman, want dat is lekker dichtbij en lekker thee drinken! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts