Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Wij zijn nu pas thuis...lekker nog in de ( huur) caravan geslapen.

Dit zag ik bij thuiskomst......weg zijn mijn bloemkool, rode kool, paarse broccoli, en koolrabi planten!

De strijd tegen de slakken is begonnen! Geen pardon.....elke slak word vermoord! Grrrrr

image74051523877757.jpegimage84451523877788.jpeg

Geplaatst:

Laat je niet gek maken Jootje!

Ik was ook pas wat later thuis. Heel kalm gereden met Dikkie in de bus.

Was wel nog een avontuur hoor. Maar dat zet ik wel in mn varkenstopic.

Heerlijke dag gehad. Waarvoor allemaal grote dank!

Vandaag lekker nagenieten en al die mooie plantjes planten. Intens tevreden!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Oh Jose dat is balen.

Is dit bij de caravan gebeurd?

Geplaatst:

Nee, dit is thuis gebeurd. Ik had van de moestuindag geen koolplantjes meegenomen want...die HAD ik zelf thuis...

Het is niet anders....ondertussn al dertien huisjes slakken vermoord.

Geplaatst:

Ach Jo.......wat balen.

nog meer reden om volgens afspraak de volgende moestuin forum dag te handelen. Want ik heb helemaal geen koolplant op tafel zien staan...

@ kruidenvrouw......ik dacht dat bijen een uitstervend ras waren......nu weet ik waarom

Geplaatst:

allemaal bedankt voor de gezellig dag

en alle lekker hapjes en gerechten die ik heb mogen proeven

voor wie het lekker vind zal ik het oh zo vette zoete ongezonde maar heerlijke recept van de karamel noten fudge taart nog even op het forum zetten.

jorieke en joep bedankt voor de gastvrijheid en het vlees en de kaas (de mei kaas is al aangebroken en thuis ook goedgekeurd )

dus die ga ik zelf ook maar eens proberen te maken

de camembert moet nog even geduld hebben die mag van mij nog wat rijper zijn dan die op de mtfd (al was ook die al heel lekker)

het bakblik en de lardo had ik idd al netjes klaargezet om weer mee te nemen maar dat ben ik als nog vergeten

als het in de weg staat mag je het gewoon in de container gooien en anders neem ik het de volgende moestuin forum dag graag weer mee

groeten jos/Dravik2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic