Tuinbalkonlover Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Hoi!Ik kon het niet vinden op het internet of op dit forum(Hoop dat ik goed gezocht heb). Maar ik heb nu een jaar lang een kiwi plant. Ik huis staan. Nu is het geval dat hij zwaar aan toe is. Meeste blad word bruin. En vallen af, hij is nu bijna kaal. Wat kan ik er aan doen dat hij weer blad krijgt? Met snoeien bijvoorbeeld ? Of is aan het dood gaan. Mijn dank is groot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
windindewilgen Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Heb je hem in huis staan????? Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruittuin17 Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Ook mijn eerste reactie inderdaad. Naar buiten met die plant. Maar niet in de volle zon hoor. Halfschaduw is best. Eerst maar beetje wennen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts