JanP Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 Ik ben Jan 72 jaar jong, ik heb gelijk een vraag.Een paar jaar geleden heb ik uit een pruimenpit zelf een boompje gekweekt.Verleden jaar zaten er zo maar 3 bloesempjes in maar geen pruim uitgekomen. Dit jaar zit hij vol met blad maar geen bloesem te bekennen, wat is er aan de hand ? Quote
Charly Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 Dag jonge blom Met de pruimenbloesem kan ik je helaas niet helpen. Ongetwijfeld komen Yuras of Bit ofzo daarover nog wel in de lucht. Maar wel wil ik je alvast hartelijk welkom heten hiero. Veel tuinier-plezier! Quote wees bevriend met kleine dingen
Bit Geplaatst: 24 april 2018 Geplaatst: 24 april 2018 Welkom ! Foto's helpen altijd bij een vraag, en de vraag kun je het best hier stellen : fruit-en-noten-f13.html Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.