Jump to content

Is mijn boompje gezond?

Nieuw

Recommended Posts

Grote kans gezond.

Bruine plek is waarschijnlijk beschadiging, met gom afscheiding., Als het goed zal de boom de plek langzaam afsluiten.

De dode zijtakjes is typisch voor vele perzik rassen. Vooral in 2 jaren na aanplant. Maar sommige rassen hebben er hun hele leven wel een beetje last van.

Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop .

De kleinste met de grootste keuze.

http://www.windindewilgen.nl

windindewilgen@ dat is duidelijke antwoord waardoor sneller opgelucht kan voelen. Dat hoop ik want het is laag waardoor grote schade kan geven. Minder dan 5 maanden heb ik het. Nectarine Flavortop is de ras.

Inderdaad in de pot omdat ik geen grond heb en de boom wordt max 3m lang. Moet ik grotere pot nemen? Ik wilde niet te vroeg verplanten want was aan het wachten tot dat sterker werd en het regent al 2 dagen non-stop.

Patrijs@ haha was dat maar zo.

Edited by Guest

Ook tijdens winterslaap? Dus wanneer de bladeren van af zijn.

Omdat dit mij eerste fruitboom is en voor het eerst vruchten zal zien. Dan weet ik niet of dit zo hoort, de bladeren van de bloemen vallen af zelfs sommige beginnen te krimpen. Hoort dit ook zo te zijn?

Oke, bij sommige website staat soms andersom. Het is zelfbestuivend. 2 bloemetjes waren tijdens bloeien misvormd maar verder alle bloemen waren goed geopend, de andere is wat kleiner dan andere. Ik heb vandaag naar gekeken er groeit al bolletje dat groen is met donkerpaarse kop terwijl meeldraad nog erop zit. Ik denk dat vanaf nu wel wat sneller zal gaan.