Han Geplaatst: 13 mei 2018 Geplaatst: 13 mei 2018 Ik heb deze week een tunnelkas/serre 6x4 mtr gemaakt maar weet er verder nog weinig van. Aanleiding was dat ik nooit meer “ tomaten- “waterbommen” uit de supermarkt wil. Maar nu lees ik dat ik veel meer gewassen zou kunnen kweken. Het is nu al half mei. Waar zou ik nu behalve met tomatenplanten, nog meer mee kunnen beginnen?Kan iemand een voorstel doen voor een planning die ook de winterperiode bevat? Quote
iwan500 Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 Je zou nu al met komkommers of meloenen kunnen beginnen.paprika, aubergine zijn ook opties.Je kan alles in de kas groeien alleen sommige hebben er meer profijt van (tomaten,komkommers.)in de winter kan je de kas geloof ik niet eens laten staan want ze zijn niet beschermd tegen sneeuw.Maar in de herfst zou je tuinbonen kunnen groeien? (zelf nog niet geprobeert) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.