wrc1 Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 Mijn buurman heeft in zijn moestuin oesterblad staan. Ik had dit ook graag gehad. Iemand die weet of ik hier een stekje kan van nemen en eventueel hoe ik moet stekken ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 (edited) Ik zou het gewoon proberen. Paar stukjes met wortel en al transplanteren. Of een paar stekjes in een flesje met water laten wortelen en ook een paar in een potje vochtige grond proberen. Maar ik denk dat je meer kans hebt door het te zaaien (in september), dus vraag je buurman wat zaad. Edited June 1, 2018 by Guest Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 Kan je aan de buurman geen zaailingen vragen? Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 Ze zijn echt heel makkelijk te stekken. Een blaadje met een steeltje in de aarde of op water kan redelijk snel weer wortel schieten. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts