Ibri Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Hoi allemaal,Ik ben Ilona, 29 en ik heb een verleden met heel veel dode planten. Ik kreeg zelfs mijn cactus dood. Gelukkig heb ik nooit de volgorde planten - dieren - kinderen aangehouden want anders had ik nooit zo'n leuke kat gehad als nu. En hij blijft wel heel goed in leven (voordeel: katten vragen zelf om eten). Ik woon samen met mijn vriend en sinds dit jaar probeer ik mijn huis/tuin wat huiselijker te krijgen. Dus ben ik begonnen met planten. In de woonkamer zoveel mogelijk wat niet dood gaat en in de tuin hebben we inmiddels aardbeienplanten, munt en peterselie (en een plant met bloemen waarvan ik niet weet hoe hij heet). Ik ben hier gekomen omdat ik nog wel vaak met wat vragen zit en hoewel mijn neefje van 6 geobsedeerd is door planten en bijna alles weet, komt hij er soms ook niet uit. Dus hopelijk kunnen jullie de overige vragen beantwoorden en leer ik nog wat van de berichten die geplaatst zijn! Groetjes Ilona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 He Ilona,Er is hartstikke veel te vinden op ons forum. Leuk dat je hier komt neuzen voor kennis voor jou en je neefje. Welkom! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Citroentje Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Gezellig leuk welkom Ilona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted June 15, 2018 Share Posted June 15, 2018 Welkom Ilona! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibri Posted June 16, 2018 Author Share Posted June 16, 2018 Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 30, 2018 Share Posted June 30, 2018 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts