Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hoi!

Ibri

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben Ilona, 29 en ik heb een verleden met heel veel dode planten. Ik kreeg zelfs mijn cactus dood. Gelukkig heb ik nooit de volgorde planten - dieren - kinderen aangehouden want anders had ik nooit zo'n leuke kat gehad als nu. En hij blijft wel heel goed in leven (voordeel: katten vragen zelf om eten). Ik woon samen met mijn vriend en sinds dit jaar probeer ik mijn huis/tuin wat huiselijker te krijgen. Dus ben ik begonnen met planten. In de woonkamer zoveel mogelijk wat niet dood gaat en in de tuin hebben we inmiddels aardbeienplanten, munt en peterselie (en een plant met bloemen waarvan ik niet weet hoe hij heet).

Ik ben hier gekomen omdat ik nog wel vaak met wat vragen zit en hoewel mijn neefje van 6 geobsedeerd is door planten en bijna alles weet, komt hij er soms ook niet uit. Dus hopelijk kunnen jullie de overige vragen beantwoorden en leer ik nog wat van de berichten die geplaatst zijn!

Groetjes Ilona

• 2 weeks later...