Guus D Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Hoi weet iemand wat ik deze maand (juli) nog kan zaaien Gr. Guus Quote Omdat het kan.
Helly Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Paksoi, Chinese kool, boerenkool, sla, rucola zijn even de dingen die ik uit mijn hoofd weet te vertellen. Quote Good things come in small packages
Marieke Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 http://www.plantaardig.com/groenteninfo/berichten/groenten-zaaien-en-planten-in-juli-en-augustus/ Deze link had ik hier ergens op het forum zien staan en bewaard Quote ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Guus D Geplaatst: 21 juli 2011 Auteur Geplaatst: 21 juli 2011 Oke bedankt Gr guus Quote Omdat het kan.
Guus D Geplaatst: 26 juli 2011 Auteur Geplaatst: 26 juli 2011 Kan ik nou ook nog rijtjes stamslabonen zaaien, ik heb de oude bonen afgemaaid en nou wil ik op die plek een rijtje zaaien Gr Quote Omdat het kan.
richardm Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 volgensmij is het voor bonen te laat. maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen! Quote
Dennis29 Geplaatst: 26 juli 2011 Geplaatst: 26 juli 2011 Stambonen kan idd niet meer. Struikboontjes kan misschien nog als het weer de rest van de zomer mooi is. Quote
Guus D Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 Ik heb chineese boontjes, op het zakje staat zaaien tot midden juli, dus dat kan dan nog wel Gr Quote Omdat het kan.
rommert Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 jij had toch een kas?? dan zaai je ze in een pot en zet je ze in de kas dat heb ik ook gedaan met een paar boontjes en ze beginnen nu te bloeien. Quote
Guus D Geplaatst: 27 juli 2011 Auteur Geplaatst: 27 juli 2011 jij had toch een kas?? dan zaai je ze in een pot en zet je ze in de kas dat heb ik ook gedaan met een paar boontjes en ze beginnen nu te bloeien. ja die heb ik ja, kan dat dan ook in de vollegrond in de kas Quote Omdat het kan.
wesleyb Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Ja je kunt ze gewoon in de volle grond va nde kas zaaien!Gr.Wesley Quote
geedee Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 Perfecte link vond ik: http://www.plantaardig.com/groenteninfo ... -augustus/ veel plezier ermee! Quote
Dennis29 Geplaatst: 27 juli 2011 Geplaatst: 27 juli 2011 jij had toch een kas?? dan zaai je ze in een pot en zet je ze in de kas dat heb ik ook gedaan met een paar boontjes en ze beginnen nu te bloeien. ja die heb ik ja, kan dat dan ook in de vollegrond in de kas Ja in de kas kan idd nog makkelijk een paar weken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.