Geplaatst: 6 oktober 20187 j Auteur vraag me morgen even, dan kan je wat stukjes afknippen en zelf op een vaasje zetten. Wortelen ze snel! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 6 oktober 20187 j Ik had de mosterdplant voor je afgelegd maar hij heeft nog niet geworteld dus word volgende MTFD
Geplaatst: 14 oktober 20187 j Auteur Ik heb de gewichten mooi zwart gespoten, bedankt nog Natalie! (die grootste is een ander trouwens... nog ouder denk ik.) En Angela: die emmers zijn mooi schoon joh! Had jij dat al gedaan? Meestal zit er een vet laagje in omdat mayo of vet ofzo echt lastig schoonmaakt in zo'n emmer. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 14 oktober 20187 j mooi geworden, bijna jammer om weg te doen . Veel plezier ermee.Heb je nou genoeg, of nog meer nodig? Ik zoek ze altijd op rommelmarkten etc voor je. https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 14 oktober 20187 j Auteur Nee nu heb ik echt genoeg, als ik nog zwaarder wil gaan persen dan moet er een andere pers komen en ook grotere vormen Nee ik houd het even zo nu. We hebben ze dus gespoten met kachelspray. Erg mooi en nu geeft die roest ook niet meer af Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.