Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Laatste kans en laatste controle! van Jorieke

Jorieke123

Recommended Posts

De vraag is of er genoeg franse hondensnoepjes bestaan om deze sssielige magere hond goed ruilmateriaal te geven voor de emmer

Die beagle is een wandelende kliko dus makkelijk tevreden te stellen volgens mij.

Ik zou ook nog graag een stuk of 5 koolkragen willen om te proberen?

Ik zou het vliesdoek goed kunnen gebruiken.als die er nog is de oude groente zaden liggen al apart voor je, maar kan ik nog iets anders voor je doen? Mogen de varkens op hun veld ook bloemenmix voor vogels of is dat giftig ? Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke bloemen erin zitten d ast zou ik even moeten opzoeken

Helaas Nasuada: geen emmers meer. Ook geen zuurkoolpotten

Wel:

Weckvultrechter: + Weck klemmen: voor Kruidenvrouwtje!

zeer zwaar wafelijzer, ik zou hem niet meer gebruiken maar mooi is ie wel. Hij kan nog los van die rand die er omheen zit. Het recept staat er op! (in Duits)

Voor Nasuada!

Paraplu bak. Vrij nieuwerwets, dus niet van emaille ofzo. Geverfd metaal.... niet zwaar o.i.d. Voor Angela!

De man naast me op de bank kirt van plezier bij het zien van de hout- en vijlraspen. Nou ja, misschien niet echt kirren, maar hij is wel gek op dit soort materiaal. Dus die batch neem ik heel graag voor hem mee naar huis. Wat kan ik je daar voor geven Jorieke? Iets uit mijn lijstje, wat zout, paardenmelk, iets heel anders?

(Oh, en verder wat kruidenvrouwtje zegt. Dat wafelijzer is heel goed schoon te branden en na wat invetten nog te gebruiken. Ik spreek uit ervaring met iets soortgelijks dankzij een nieuwsgierige 10-jarige die graag rommelmarkten leeg koopt.)

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

@Spitskool: ok top, wil ie ze allemaal? Hij mag er uit wat uitzoeken? Ze lagen in een doosje, al 31 jaar (te zien aan de krant waar ze ingevet en wel netjes in waren gerold) en de meesten zien er nog top uit. Een enkele is wat roestiger.

Gedroogde groentemix en mild paprikapoeder vind ik nog wel interessant. Zie maar, verras me maar

@Nasuada: ik leg hem voor je klaar Zout is goed, zie maar, je weet wel wat ik nodig kan hebben

@Kruidenvrouwtje: komt goed! Zoek je verder nog weck-zaken? Ik zal je lijst eens doornemen nog.

Die val-appels, die ik voor jullie varkens mee zou nemen: dat worden er een paar meer. Ongeveer 70 kilo.Tot 7 oktober liggen ze onder een afdak:

2018092416262725151537801553.jpg

Ruim de helft zou ook geschikt zijn voor appelmoes, maar daar zijn ze te zuur voor.

Er ligt (en hangt) nog veel meer, maar het moet wel in mijn autootje passen. Misschien raap ik er volgende week nog een kilo of veertig bij.

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

@Spitskool: ok top, wil ie ze allemaal? Hij mag er uit wat uitzoeken? Ze lagen in een doosje, al 31 jaar (te zien aan de krant waar ze ingevet en wel netjes in waren gerold) en de meesten zien er nog top uit. Een enkele is wat roestiger.

Gedroogde groentemix en mild paprikapoeder vind ik nog wel interessant. Zie maar, verras me maar

Ik denk dat ik er op de MTFD wat uitzoek en mee terug naar huis neem. Dat moet vast goed komen. De andere dingen neem ik voor je mee!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.