Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Laatste kans en laatste controle! van Jorieke


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Lees ik bijenwas? Heb je misschien voor mij ook een klein beetje over Jorieke, het hoeft niet veel te zijn. Maar ik wil zo ontzettend graag een keer experimenteren met bijenwas met mijn mixed-media schilderijen.

 

Aan frituuremmers kan ik je verder niet helpen jammer genoeg. Wellicht nog andere wensen?

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Oh en ik zoek een Grolsch krat voor van die beugelflessen. Halve liters. We hebben wat halve-liter-bierflesjes staan die we gaan hergebruiken voor bier. Maar het is wel handig als we dan ook een krat hebben waar ze in kunnen.

Misschien heeft iemand van hier zo'n krat? Ik wil er best voor betalen, weet zo niet wat het statiegeld is voor alleen dat krat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog aangeboden: een mooie veldkippen-haan. Mengelmoesje, van onze eigen fok. We fokken al jaren alleen met de sterkste kippen, die tegen weer en wind en kou en hitte en dus het buitenleven kunnen. Je zou zeggen dat elke kip dat kan, maar dat is dus echt niet zo

Er zitten van allerlei rassen in zo ondertussen, we zijn begonnen met Marans en Bresse en 'bruine legkip'. En zo ondertussen is alles redelijk goed gemengd.

Ze zijn dit jaar uitgebroed, en op verzoek maak ik wat foto's er zijn er nog zo'n 4 of 5. Anders gaan ze de pan in...

 

Ook gaan we dit weekend onze schuur opruimen, dus wie weet wat ik nog tegenkom waar we wel vanaf willen.

 

En ik heb een leuke oogst sorghum/sudangras ( sudangras-t317.html ) en wel de soort ‘Ba-Ye-Qi’. Daar kan ik wat zaden van missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het tunneltje heeft trouwens van die gaatjes in het zeil. dan wordt het er niet zo heet/broeierig.

Er zitten ook stokkies bij en wat draad enzo. Deze foto hoort er nog bij: Voor Appelvrouw!

 

Verder nog 10 van zulke koolkragen, nieuw. Ik zet alleen nog maar onder Ikea doek.

IMG607831561537545048.JPG

 

Een bessenplukding van de Wiltfang:

IMG608199581537545050.JPGIMG608298531537545051.JPG

 

Vliesdoek: Voor Cupcakeje!

 

En een heel stel boombanden. 7 nieuw, en een aantal zijn al eens gebruikt en er zit 1 (auto)gordelachtige variant bij. Voor Weknow!

 

EN een aluminium emmer. Joep wil niet dat iemand er een plant in gaat zetten, dat vindt ie zonde. Maar hij wist niet eens dat we dat ding hadden dus hij moet niet zeuren

Voor Appelvrouw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...jullie hondje kijkt wel naar die emmer zo van..."Daar mag voor mij best wel wat lekkers in".....die is het dus met Joep eens.

 

Als er niemand is voor die boombanden, dan heb ik belangstelling.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...