angela Posted September 26, 2018 Share Posted September 26, 2018 heb je die oranje plu bak nog? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 26, 2018 Author Share Posted September 26, 2018 @Spitskool: top. @Angela: ja! Vanavond volgen nog wat aanbiedingen. Maar voor nu alvast: We hebben nog een heel stel schrikdraad-haspels met versnelling. Hij draait 3x sneller dan zo'n normaal goedkoop simpel ding. Echt ideaal als je af en toe een nieuw veldje uit zet of iets moet oprollen weer. Ooit gekocht voor ons bedrijf maar klanten kopen liever dat goedkope ding waarmee je je een ongeluk draait. Dus nu staan er nog wat, nieuw in doos, op ons zoldertje Voor 15 euro per stuk, of een goeie ruil/deal, mogen ze weg. Dit is er 1 van ons, we hebben er zelf 3 in gebruik Maar zo ziet ie er dus uit, maar dan nieuw in doos. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 26, 2018 Author Share Posted September 26, 2018 Oh en een enorme rol met een soortement van volièregaas? 61 cm hoog, 0,65 mm dik draad, maaswijdte = 2,5 bij 1,2 cm. De rol is ZWAAR, en er zitten heeeeel veel meters op. Geen idee hoeveel, misschien wel 100 meter, het kan ook meer zijn. We hebben er al eens 20 meter afgehaald voor Jet, en al eens iets voor onszelf, maar er komt geen eind aan. Het is wel naar puntig spul trouwens, niet geschikt voor kindervingers ofzo Voor Charly! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 26, 2018 Author Share Posted September 26, 2018 En een graanmolen, maar dan wel 1 waar flink wat aan moet worden opgeknapt qua verf en het kan ook geen kwaad om er een motor op te zetten o.i.d. want hij ging vrij tot zeer zwaar met malen. Alles draait en werkt hoor. Maar voordat je een kilootje meel hebt ben je kapot 90 cm hoog, +/- 40 bij 40 breed en diep. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 26, 2018 Author Share Posted September 26, 2018 En 2 melkbussen. 1 met deksel, maar met een hele slechte verflaag. Ik wou hem schoon spuiten omdat ie helemaal onder het stof zat, en de verf kwam mee... dus hij ziet er erg schattig uit maar dat duurt niet lang meer. En eentje zonder deksel, maar ook zonder afbladderende verf OK, ook niet netjes qua kleur, maar het zit niet meer los Voor Nasuada en die met bladderende verf is weg. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Leuk de melkbus zonder deksel graag. Leuk voor mijn zinken hoekje in wording bij het kokshuus( heb al 1 emmer ).Waar wil je voor ruilen? Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 28, 2018 Author Share Posted September 28, 2018 Kijk maar Natalie, tis al mooi dat ie weg is en dat iemand er weer wat aan heeft Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Tja, interessant aanbod, maar pas voor als we een huis hebben gevonden, wie weet hoe lang dat nog duurt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 Laatste kans voor de houten graanmolen, en het bessenplukding, en uhm... schrikdraadhaspels (maar dan een schone nieuwe, niet die van de foto). En 10 koolkragen. Nieuw. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 En kijkt iedereen even of ik alles goed heb onthouden/teruggezocht in alle topics? Heb ik je wat beloofd, wat niet op mijn lijstje in mijn 1e bericht staat, roep het dan even! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Keurig lijstje hoor Al komt die tupperware me niet bekend voor En als niemand zich meldt voor het gaas, dan tof! Als je daar nog iets voor wilt: geef gil! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 Ja die bakjes die je bij Jet had laten liggen toen, weetjewel? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Stink! Hahahahah. Nee was ik alweer helemaal kwijt! Gelukkig ben jij hier beter in. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Kan ik nog wat kilo's varkensvlees kopen ? Moest even kijken of ik de vriezer leeg genoeg kreeg, maar dat is gelukt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Heb nog 8 kg gewichten voor je.1x 5- 1x3 -1x1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 2, 2018 Author Share Posted October 2, 2018 Tof Natalie, mooie ruil, al dat oud ijzer wat van eigenaar gaat wisselen Cupcakeje; het is niet normaal hoe snel ik het vlees allemaal verkocht heb deze keer. Ik ga vandaag en morgen de balans op maken voor wat er nog ligt. Je hoort van mij! Rookworsten zijn er iig, ook die ham en boeren metworst. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted October 2, 2018 Share Posted October 2, 2018 De boerenmetworst eten wij bijna niet maar verder ben ik met alle restjes blij we hebben ook nog wat snitzels in de vriezer dus gaan niet dood zonder varkensvlees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 3, 2018 Author Share Posted October 3, 2018 Ik gooi mijn lijst dicht! Meer dan genoeg te doen nog de komende dagen Als je nog 1 van de zaken uit mijn 1e bericht wil dan kan ik die nog voor je noteren. Verder geen lastige dingen meer vragen a.u.b. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 3, 2018 Share Posted October 3, 2018 Zet je de potjes bij de ruil tafel misschien dat ik er een paar wil om dingen voor de volgende MTFD op te potten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 4, 2018 Author Share Posted October 4, 2018 Komt er heel toevallig nog iemand in een Ikea voor zondag? Ik wil graag 2 van deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80189663/ maar ze zijn niet online te bestellen en om er nou helemaal naar toe te karren voor 2 sokkenrekken... Dus ga niet speciaal voor mij, maar als je toch zelf gaat...? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 Eujj. Volgens mij heb ik iets zeer soortgelijk vorig jaar bij action of bazaar gekocht. Om kruiden te drogen te hangen. Dus mocht er niemand ikeaplannen hebben, zou je daar es kunnen proberen? Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 4, 2018 Author Share Posted October 4, 2018 Nou ik vind die van Ikea eigenlijk al te goedkoop en dus niet lang 'houdbaar ' we hebben er 2 en nu gaan de knijpers 1 voor 1 stuk. Ik heb al gekeken of bijvoorbeeld Brabantia zoiets heeft maar dat is dus niet zo. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 Ik heb nog 3 pakken vacuum zakken besteld en heb thuis nog een rol dus dat zou genoeg moeten zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 hai Jorieke, Mocht je nog bergbascilicum hebben, dan graag Groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts