Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Laatste kans en laatste controle! van Jorieke

Jorieke123

Recommended Posts

@Spitskool: top.

@Angela: ja!

Vanavond volgen nog wat aanbiedingen. Maar voor nu alvast:

We hebben nog een heel stel schrikdraad-haspels met versnelling. Hij draait 3x sneller dan zo'n normaal goedkoop simpel ding. Echt ideaal als je af en toe een nieuw veldje uit zet of iets moet oprollen weer. Ooit gekocht voor ons bedrijf maar klanten kopen liever dat goedkope ding waarmee je je een ongeluk draait. Dus nu staan er nog wat, nieuw in doos, op ons zoldertje

Voor 15 euro per stuk, of een goeie ruil/deal, mogen ze weg.

Dit is er 1 van ons, we hebben er zelf 3 in gebruik Maar zo ziet ie er dus uit, maar dan nieuw in doos.

Photo029469201537966587.jpg

Oh en een enorme rol met een soortement van volièregaas? 61 cm hoog, 0,65 mm dik draad, maaswijdte = 2,5 bij 1,2 cm. De rol is ZWAAR, en er zitten heeeeel veel meters op. Geen idee hoeveel, misschien wel 100 meter, het kan ook meer zijn. We hebben er al eens 20 meter afgehaald voor Jet, en al eens iets voor onszelf, maar er komt geen eind aan.

Het is wel naar puntig spul trouwens, niet geschikt voor kindervingers ofzo

Voor Charly!

En een graanmolen, maar dan wel 1 waar flink wat aan moet worden opgeknapt qua verf en het kan ook geen kwaad om er een motor op te zetten o.i.d. want hij ging vrij tot zeer zwaar met malen. Alles draait en werkt hoor. Maar voordat je een kilootje meel hebt ben je kapot

90 cm hoog, +/- 40 bij 40 breed en diep.

IMG618987381537972509.JPGIMG619087371537972513.JPG

En 2 melkbussen. 1 met deksel, maar met een hele slechte verflaag. Ik wou hem schoon spuiten omdat ie helemaal onder het stof zat, en de verf kwam mee... dus hij ziet er erg schattig uit maar dat duurt niet lang meer.

En eentje zonder deksel, maar ook zonder afbladderende verf OK, ook niet netjes qua kleur, maar het zit niet meer los

Voor Nasuada en die met bladderende verf is weg.

Tof Natalie, mooie ruil, al dat oud ijzer wat van eigenaar gaat wisselen

Cupcakeje; het is niet normaal hoe snel ik het vlees allemaal verkocht heb deze keer. Ik ga vandaag en morgen de balans op maken voor wat er nog ligt. Je hoort van mij! Rookworsten zijn er iig, ook die ham en boeren metworst.

Komt er heel toevallig nog iemand in een Ikea voor zondag? Ik wil graag 2 van deze: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80189663/ maar ze zijn niet online te bestellen en om er nou helemaal naar toe te karren voor 2 sokkenrekken...

Dus ga niet speciaal voor mij, maar als je toch zelf gaat...?

Eujj. Volgens mij heb ik iets zeer soortgelijk vorig jaar bij action of bazaar gekocht. Om kruiden te drogen te hangen.

Dus mocht er niemand ikeaplannen hebben, zou je daar es kunnen proberen?

wees bevriend met kleine dingen