Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je er nog eens komt wil je dan kijken of ze raapsteeltjes hebben? Gewone, om in het hele vroege voorjaar te zaaien in kas of onder tunnel.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Zal morgen lopen

Willen de mensen met wie ik ruil anders ook even bij mijn buurman kijken of hij geschikter ruilmateriaal heeft!

Niet dat ik hem wil supporteren maar wil wel wat terug kunnen geven voor alle leuke spullen

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Zou je voor bij bij je buurman een zakje met 5 bollen 'Rose de Lautrec“ mee willen nemen.

Het bestelnummer is 306321.1 en is €5,95

Kan je vooruit betalen of op de MTFD, up to you

Alvast bedankt!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Geen punt gooi er wel weer een dagje tussen. De koffie is goed en zaadjes kijken. Het voelt een beetje als een junk die nee zegt tegen zijn verslaving Ik zou zoveel willen kopen

Geplaatst:
Geen punt gooi er wel weer een dagje tussen. De koffie is goed en zaadjes kijken. Het voelt een beetje als een junk die nee zegt tegen zijn verslaving Ik zou zoveel willen kopen

Hehehe, heb dat gevoel ook elke keer als ik weer wat nieuws zie op een van de ruillijsten kost moeite maar een dag zonder moet lukken..

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Mocht er iemand nog een (kapotte) rabarberpot hebben. Jup voor in de kruidentuin deco

Verder nog zoekende naar olifantenknoflook en Transylvanian. Olifant is al vrij snel snot geworden...

Geplaatst:

hallo,

IK zou ook graag

306321 SPIRAALKNOFLOOK 'Rose de Lautrec' / 'Edenrose' van de buurman willen..ik zie allemaal mensen die een bepaald aantal tenen willen. IK zou wel 1 a 2 bollen willen..maar is er nog wat over van de bestelling?

Hoor het wel, anders doe ik wel de 5 bollen..vind het ook altijd leuk om verschillende te proberen

groetjes Claudia

Geplaatst:

De stuks komen van mijn eigen kweek af. Dan pak je makkelijker een bol eraf. Bij mijn buurman gaat het per zakje. Maar die zijn even groot als ik thuis heb liggen Dus als je 1 of 2 bolletjes wil die misschien iets kleiner zijn dan pak ik ze uit eigen voorraad. Daar haal je dan gewoon de grootste tenen vanaf.

Zaterdag is de laatste x dat naar mijn buurman loop. Voor de mensen die nog wat nodig hebben

Geplaatst:

Heel misschien... Ik moet eigenlijk niet meer kijken.

Stuur mij anders vast je gegevens en het bedrag wat je nu alvast van mij krijgt maak ik geld over je moet anders zoveel voorschieten?

Ik heb ook nog Black cherry zaden voor je klaarliggen ik zag dat je die nog zocht. Is gekocht zaad van Wim

Geplaatst:

Hoeveel ga je nog kopen dat je ik zoveel moet voorschieten

Alleen bestellen wat je echt nodig hebt hoor! Ik wil jullie niet verslaafd maken aan mijn dealer

Yes tomaten.

Geplaatst:

volgens mij zit je dan op het verkeerde forum..... verslaafd zijn we hier allemaal al

ik houd het hierbij...heb slechte ervaringen met uienzaden bij die meneer...dus die bestel ik elders..wat Angela zei, als je even het bedrag wil pb en dan zorg ik ervoor dat het klaar ligt voor zaterdag

Geplaatst:

beste Kruidenvrouwtje,

Dan graag 2 bollen knoflook..geef maar aan wat je van mij wilt. Mocht je nog andere lekker soorten hebben.. dan heb ik wel interesse

Alvast hartelijk dank!

groetjes Claudia

Geplaatst:

Euj, ja klopt, ik had nog niets echt uitgekozen meen ik. Gistingsfles misschien? Nou ja, kijk maar, is ook niet zo halszakerig allemaal. Komt wel recht altijd! Zin in zondag!

wees bevriend met kleine dingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...