appelvrouw Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Als je er nog eens komt wil je dan kijken of ze raapsteeltjes hebben? Gewone, om in het hele vroege voorjaar te zaaien in kas of onder tunnel. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 25 september 2018 Auteur Geplaatst: 25 september 2018 https://www.vreeken.nl/zoeken/raapsteel u kiest Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Ik denk dat ze deze bedoelt de gewone Hollandse?https://www.vreeken.nl/223100-raapstelen-gewone-groenehttps://www.vreeken.nl/223000-raapstelen-blauwe-groninger Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 25 september 2018 Auteur Geplaatst: 25 september 2018 Gok ik ook Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 25 september 2018 Geplaatst: 25 september 2018 Nou graag beide gewone raapstelen( de Groninger en de gewone groene) en als je wilt ook een zakje: https://www.vreeken.nl/319000-winterpostelein-gewoneWil je dat ik je alvast betaal? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 26 september 2018 Auteur Geplaatst: 26 september 2018 Zal morgen lopen Willen de mensen met wie ik ruil anders ook even bij mijn buurman kijken of hij geschikter ruilmateriaal heeft!Niet dat ik hem wil supporteren maar wil wel wat terug kunnen geven voor alle leuke spullen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Ciska Geplaatst: 26 september 2018 Geplaatst: 26 september 2018 Ik neem zaden mee van viola tricolor....maar misschien heb je ook belang bij zaden van viola odorata? Da's zo'n paars viooltje... Quote
prettig gestoord Geplaatst: 27 september 2018 Geplaatst: 27 september 2018 Zou je voor bij bij je buurman een zakje met 5 bollen 'Rose de Lautrec“ mee willen nemen.Het bestelnummer is 306321.1 en is €5,95Kan je vooruit betalen of op de MTFD, up to you Alvast bedankt! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 september 2018 Auteur Geplaatst: 27 september 2018 Kopje koffie bij me buurman zit er weer in tasje gevuld en alle bestellingen binnen. Graag Ciska Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Ciska Geplaatst: 27 september 2018 Geplaatst: 27 september 2018 Durf het bijna niet te vragen... ...maar zou je nog eens naar je buurman willen? Voor een zakje spitskool filderkraut 175500... Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 september 2018 Auteur Geplaatst: 27 september 2018 Geen punt gooi er wel weer een dagje tussen. De koffie is goed en zaadjes kijken. Het voelt een beetje als een junk die nee zegt tegen zijn verslaving Ik zou zoveel willen kopen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
prettig gestoord Geplaatst: 27 september 2018 Geplaatst: 27 september 2018 Geen punt gooi er wel weer een dagje tussen. De koffie is goed en zaadjes kijken. Het voelt een beetje als een junk die nee zegt tegen zijn verslaving Ik zou zoveel willen kopen Hehehe, heb dat gevoel ook elke keer als ik weer wat nieuws zie op een van de ruillijsten kost moeite maar een dag zonder moet lukken.. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 september 2018 Geplaatst: 27 september 2018 Was die van mij nu ook compleet? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 september 2018 Auteur Geplaatst: 27 september 2018 Nee Ik blijf ze gewoon lastig vallen. Ze zijn momenteel heel de winkel aan het omgooien wegens ruimte te kort. Hoop dat ze van de week in de schappen staan Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 28 september 2018 Geplaatst: 28 september 2018 Ik zoek nog wel wat bij loop je niet voor niets Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 29 september 2018 Auteur Geplaatst: 29 september 2018 Mocht er iemand nog een (kapotte) rabarberpot hebben. Jup voor in de kruidentuin decoVerder nog zoekende naar olifantenknoflook en Transylvanian. Olifant is al vrij snel snot geworden... Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Claudy Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 hallo, IK zou ook graag 306321 SPIRAALKNOFLOOK 'Rose de Lautrec' / 'Edenrose' van de buurman willen..ik zie allemaal mensen die een bepaald aantal tenen willen. IK zou wel 1 a 2 bollen willen..maar is er nog wat over van de bestelling? Hoor het wel, anders doe ik wel de 5 bollen..vind het ook altijd leuk om verschillende te proberen groetjes Claudia Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 1 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2018 De stuks komen van mijn eigen kweek af. Dan pak je makkelijker een bol eraf. Bij mijn buurman gaat het per zakje. Maar die zijn even groot als ik thuis heb liggen Dus als je 1 of 2 bolletjes wil die misschien iets kleiner zijn dan pak ik ze uit eigen voorraad. Daar haal je dan gewoon de grootste tenen vanaf. Zaterdag is de laatste x dat naar mijn buurman loop. Voor de mensen die nog wat nodig hebben Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 oktober 2018 Geplaatst: 1 oktober 2018 Heel misschien... Ik moet eigenlijk niet meer kijken.Stuur mij anders vast je gegevens en het bedrag wat je nu alvast van mij krijgt maak ik geld over je moet anders zoveel voorschieten? Ik heb ook nog Black cherry zaden voor je klaarliggen ik zag dat je die nog zocht. Is gekocht zaad van Wim Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 1 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2018 Hoeveel ga je nog kopen dat je ik zoveel moet voorschieten Alleen bestellen wat je echt nodig hebt hoor! Ik wil jullie niet verslaafd maken aan mijn dealer Yes tomaten. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Ciska Geplaatst: 2 oktober 2018 Geplaatst: 2 oktober 2018 volgens mij zit je dan op het verkeerde forum..... verslaafd zijn we hier allemaal al ik houd het hierbij...heb slechte ervaringen met uienzaden bij die meneer...dus die bestel ik elders..wat Angela zei, als je even het bedrag wil pb en dan zorg ik ervoor dat het klaar ligt voor zaterdag Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 oktober 2018 Geplaatst: 2 oktober 2018 Nou je krijgt nu al iets van 15,- euro van me en je brengt nog voor meer mensen mee dus bedrag kan aardig oplopen.En ze hebben zoveel keus bij Vreeken ik was al weer leuke dingen tegen gekomen Heb je voor mij toevallig ook wat knoflook tenen over? Quote
Claudy Geplaatst: 3 oktober 2018 Geplaatst: 3 oktober 2018 beste Kruidenvrouwtje, Dan graag 2 bollen knoflook..geef maar aan wat je van mij wilt. Mocht je nog andere lekker soorten hebben.. dan heb ik wel interesse Alvast hartelijk dank!groetjes Claudia Quote
Charly Geplaatst: 5 oktober 2018 Geplaatst: 5 oktober 2018 Euj, ja klopt, ik had nog niets echt uitgekozen meen ik. Gistingsfles misschien? Nou ja, kijk maar, is ook niet zo halszakerig allemaal. Komt wel recht altijd! Zin in zondag! Quote wees bevriend met kleine dingen
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 6 oktober 2018 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2018 Ik denk/hoop dat alles is ingepakt. HEB ER ZIN IN Ga na 5uur nog naar de tuin om alvast de bus vol te gooien met hout. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.