Jump to content

Kruidenvrouwtje's MTFD opruim-ruillijst najaar 2018

Kruidenvrouwtje
 Share

Recommended Posts

Fijn Angela zal zo ook even lijst weer bijwerken.

@ Spitskool ik ga me beperken tot spulletjes waar ik een naam van heb. Dit om de complete chaos tegen te gaan. Merk dat ik nu van veel zaden geen naam meer heb. Zoals denk ik iedere tuinder En als het dan blijkt lekker te zijn en je er meer wilt is het welke

@ Mr bean het zijn 2 verschillende. Maar in 1 heeft de brandstof er te lang ingestaan dus die zal waarschijnlijk schoongemaakt moeten worden. geen idee hoe dat normaal moet/gaat. De ander werkt wel vorig jaar aangeschaft. Maar 1 van de 2 willen we zelf natuurlijk houden.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Vandaag even koffie gedronken bij me buurman.

De 1e bestelling zaadjes is bijna compleet want ja hij zal eens alles op voorraad hebben

Verder druppelen de knoflook soorten binnen. Mochten mensen willen geef deze dan wel optijd door. Er is altijd een ruim assortiment die vlot weg is.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ai.....pijnlijk. nee zo erg was het niet....wel een nieuwe bank gesloopt, maar die was volgens de thuiskok toch te klein en lag niet lekker (volgens mij was dat nog het ergst) Die centen houden we nu in op zijn zakgeld

Heb ff gekeken en heb nog wel wat terracotta potten staan, of met barst of met stuk eruit.....Magik vragen wat je ermee doet?

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image