citroen Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 Kunnen wortels van Warmoes gecomposteerd worden ? Indien ze blijven zitten in de grond , komt er dan volgend seizoen terug blad aan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 Die wortelpen loopt inderdaad weer uit als de top er nog aan zit. Het blad zit er dan nog wel aan in de winter.Onder composteren versta ik op de composthoop gooien, wat ik meestal doe.Dat gaat prima. Of op het land laten liggen.Laat je de warmoes staan en snij je in het voorjaar nog een keer het oude blad weg dan kan je nog een keer mooi nieuw (klein) blad oogsten voordat het uitschiet.Bij het zaaien hou ik er al rekening mee dat er in het voorjaar nog een rijtje staat waar ik omheen moet werken.Maar dat was je vraag niet...... Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 4, 2018 Share Posted September 4, 2018 Mee eens. Ik zou die wortel voor het composteren wel in stukken hakken snijden pletten voor een wat snellere compostering. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts