Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Eetbaar goed bestelling?


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Heb dezelfde wens. Ze zitten in Beemte Broekland (ligt een paar km van het Apeldoornsch kanaal een paar KM "boven" Apeldoorn, wel ff opletten met navigeren op het allerlaatste deel waar je een half verhard pad op moet als ik mij het goed herinner).

 

Mogelijk dat ik per post laat leveren aan mijn adres (ik wil eigenlijk alles tegelijk VOOR de MTFB bestellen bij haar, maar ik zit te wachten op twee haskaps die zijzelf maar niet geleverd krijgen). @ Appelvrouw: je had vroeger toch zelf vier stekken?

 

Ik zal nog ff kijken of ik niet toevallig een werkoverleg binnenkort heb in Apeldoorn, maar ik denk dat dit pas gepland staat NA de MTFD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk dat ik per post laat leveren aan mijn adres (ik wil eigenlijk alles tegelijk VOOR de MTFB bestellen bij haar, maar ik zit te wachten op twee haskaps die zijzelf maar niet geleverd krijgen). @ Appelvrouw: je had vroeger toch zelf vier stekken?

 

Samen postkosten delen kan ook zeker. Vincent ik heb de peper 2 x gestekt, een van mijn dorpsgenoten heeft hem. 2 x uiteindelijk niet gelukt, vraag niet waarom.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...