Vlindertje Posted September 9, 2018 Share Posted September 9, 2018 Mijn naam is Chenelva en ben woonachtig in Rotterdam. Sinds kort huur ik een moestuin van 144m2 bij een volkstuin complex.. ik moet zeggen dat ik het heel erg spannend vindt om hier aan te beginnen omdat 1. Ik weinig ervaring heb en 2. Omdat de tuin erg verwaarloosd is en ik echt een uitdaging aanga waarin ik moet gaan ontdekken hoe de ins and outs van het tuinieren werkt. Ik hoop dat jullie mij hier heel veel tips en tricks kunnen geven zodat ik mijn weg in het tuinieren goed kan vinden. Ik zal ook foto’s met jullie delen om het proces bij te houden ik kan niet wachten om te gaan zaaien en oogsten. Alvast heel erg bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted September 9, 2018 Share Posted September 9, 2018 Welkom Chenelva!! Mss een foto van de huidige toestand van de tuin?Makkelijker om in te schatten voor ons waar je mee moet beginnen... Succes en vergeet vooral niet te genieten van dit avontuur!! Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted September 9, 2018 Share Posted September 9, 2018 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 10, 2018 Share Posted September 10, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts