mathias.deneire Geplaatst: 15 oktober 2018 Geplaatst: 15 oktober 2018 Hoi allemaal, Merk sinds recentelijk droge grassen op in mijn tuin die sinds mei ingezaaid is. Is dit puur droogte of iets anders? Mvgr,Mathias Quote
Tani Geplaatst: 3 februari 2019 Geplaatst: 3 februari 2019 Hoi Mathias, na maanden geen reactie, dus vertel ik maar wat.Dit dooie gras is normaal voor een grasmat die niet gevertikuteerd wordt.Het kan helemaal geen kwaad. Het dient ook als voer voor de wormen die je bondgenoten zijn. Niks aan doen dus. Quote
Oudholland Geplaatst: 3 februari 2019 Geplaatst: 3 februari 2019 DIt is een nieuwe grasmat schrijft TS, dus verticuteren is niet het probleem.Het is een foto van oktober, dus net na die lange hele en droge zomer. Is gewoon de hitte en droogte geweest.Zo zag mijn gazon er ook uit op de stukken die geen water kregen, terwijl de stukken die gesproeid werden wel mooi groen bleven.Is waarschijnlijk nu al beter nu het gras in het najaar weer wat regen heeft gekregen. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.