pepper Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Geweldig, ik heb een tuin erbij. Mooie bessenstruiken, pruimenboom en niet al te onbelangrijk, ontzettend goed bijgehouden.Ik ben er zo blij mee, ik sta nu aan het hoofd van 200 vierkante meters Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (foto ?)daar ga je vast veel plezier aan beleven.En natuurlijk voor straks: werk ze Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepper Posted October 20, 2018 Author Share Posted October 20, 2018 Dankjewel, ja ik zal inderdaad eens wat foto's plaatsen, maar dat wordt wel voor later Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 21, 2018 Share Posted October 21, 2018 Leuk. We gaan het zien Als je je tuin wil laten zien, wil delen wat je daar allemaal doet enz. , is daar een speciale plek voor op ons forum. Al eens gekeken ? Maak daar je eigen blog aan : blog/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepper Posted October 21, 2018 Author Share Posted October 21, 2018 Dankjewel Bit Ja, het spijt me, ik had het beter in een of ander algemeen topic kunnen plaatsen, maar ik was zo blij dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb. Een blog maken en bijhouden lijkt me best veel werk en ik ken mezelf. Dat gaat me niet lukken, want dan heb ik weer andere dingen die voorgaan.Maar wel bedankt voor de tip natuurlijk Topic mag natuurlijk ook weg of ergens samengevoegd, ik had er beter aan moeten denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts