Remco124 Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Hallo allemaal, Mijn naam is Remco, ik kom uit een dorpje vlakbij Groningen. Na een aantal jaren een moestuin in een kas te hebben gehad, ga ik zometeen mijn tweede seizoen in met een “gewone” moestuin. Ik ben een liefhebber van vele soorten groenten en ga proberen mijn vorderingen zoveel mogelijk te delen hier op het forum. Op en aanmerkingen zijn hierbij van harte welkom! GroetenRemco Quote
Bit Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Welkom ! ( je persoonlijke ( voor iedereen wel zichtbaar ) moestuindagboek/blog kun je hier aanmaken : blog/ ) Natuurlijk zijn we benieuwd ! Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Tien Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Welkom en veel succes met het moestuinieren in de openlucht. Quote Groetjes, TienMijn blog
Patrijs Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Leuk Remco,En we zijn dol op plaatjes. Quote De moestuin van Patrijs
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Een hartelijk welkom, Remco! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.