bio-fee Geplaatst: 19 januari 2019 Geplaatst: 19 januari 2019 Hoi Jill, ik moet nog even kijken wanneer ik weer in NL ben en naar wie ik de doos dan kan laten sturen. Ik hoop dat ik dat maandag kan vertellen. Is de inhoud van de doos wel de moeite waard, als er maar zo weinig deelnemers zijn? Zitten er wel voldoende verse zaden in? Quote
bio-fee Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Ik krijg mijn Nederlandse afspraken voor de komende 2 weken nog niet rond...Misschien kan hij als eerste naar Mellie en dan naar mij?En verder is er niemand die mee wil doen...? Quote
Mellie Geplaatst: 21 januari 2019 Geplaatst: 21 januari 2019 Wat een karig clubje, jammer zeg. Maar geen punt. Kan naar mij. Stuur ik hem op mijn dooie gemak door Quote
Flup Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Kan ik mij nog aanmelden, of ben ik te laat? Quote
Mellie Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Welnee vast niet. Stuur Jill een pb zou ik zeggen! Quote
bio-fee Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Lijkt me ook dat dat nog wel kan Flup! Inmiddels weet ik dat ik in elk geval op 30 januari in NL ben. Het zou fijn zijn als ik dan de doos daar zou kunnen ophalen. Ik weet niet of dat gaat lukken? Als de doos nu heel snel naar Mellie gaat en zij kan hem tijdig doorsturen dan zou het moeten lukken. Dan kan ik hem nog uitzoeken en doorsturen voor ik de week erop met vakantie ga. Quote
Jill Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 Kan ik mij nog aanmelden, of ben ik te laat? Ja hoor geen probleem. Als ik je gegevens nog niet heb, bezorg ze me dan even via PB. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jill Geplaatst: 22 januari 2019 Auteur Geplaatst: 22 januari 2019 Ik probeer de doos morgen op de post te doen. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 22 januari 2019 Geplaatst: 22 januari 2019 Gooi mij dan als laatste er maar in. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Flup Geplaatst: 23 januari 2019 Geplaatst: 23 januari 2019 Kan ik mij nog aanmelden, of ben ik te laat? Ja hoor geen probleem. Als ik je gegevens nog niet heb, bezorg ze me dan even via PB. Top, bedankt!De adresgegevens heb je denk ik nog wel, maar voor de zekerheid stuur ik ze straks ook via pb. Even overleggen wat het beste uitkomt, aangezien ik geen uitstapjes naar NL heb gepland nog. Komt goed, ik pb je vanavond nog. Quote
bio-fee Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Flup als jij na mij de doos zou krijgen, kan ik hem naar je huisadres in Duitsland sturen. Ik woon zelf namelijk ook in Duitsland. Quote
Flup Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Flup als jij na mij de doos zou krijgen, kan ik hem naar je huisadres in Duitsland sturen. Ik woon zelf namelijk ook in Duitsland. Dat is ook een goed idee. Heb nu aangegeven dat ik na 19 februari de doos op het Nederlandse adres in ontvangst kan nemen. Kan voor die tijd niet in Nederland zijn helaas. Mocht ik de doos eerder hier in Duitsland krijgen, dan wil ik hem in Nederland weer op de post doen, dus dat is dan ook na 19 februari. Dit omdat ik de post naar Nederland niet altijd even betrouwbaar vind vanuit Duitsland. Quote
bio-fee Geplaatst: 24 januari 2019 Geplaatst: 24 januari 2019 Ik ben met vakantie van 7 t/n 17 februari.Als ik de doos volgende week woensdag (30 januari) in NL zou kunnen ophalen, kan ik hem voor ik op vakantie ga naar jou in DLD sturen Flup. Dan heb je ruim de tijd om hem uit te zoeken. Is de doos inmiddels bij Mellie aangekomen? En Mellie, wanneer denk je hem naar mij te kunnen sturen? Quote
Jill Geplaatst: 24 januari 2019 Auteur Geplaatst: 24 januari 2019 Ik zou de doos via DPD willen versturen maar er is blijkbaar geen afhaalpunt in de buurt van Mellie. Ik zou hem ofwel gelijk naar jou willen sturen Biofee, ofwel eerst naar Kruidenvrouwtje maar heb je doos dan nog tijdig? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
bio-fee Geplaatst: 25 januari 2019 Geplaatst: 25 januari 2019 Ah verstuur je via DPD. Ik heb even gekeken en ik zie dat er verschillende afhaalpunten in Wijchen zijn, waar ik het zou willen ophalen. Dus je zou hem naar mij kunnen sturen, als ik hem daar dan woensdag af kan halen. Wel fijn als we dan nog even kortsluiten naar welk punt je hem stuurt. Maarreh... als er geen DPD punt bij Mellie is en je daardoor de doos nu niet naar haar kan sturen, hoe stel je dan voor dat de volgorde is? Als ik de doos moet doorsturen naar een adres in NL moet ik ook even goed kijken of ik dat nog kan doen voor ik op vakantie ga (7 februari). Als ik hem naar Flup in Duitsland moet doorsturen is dat sowieso geen probleem; DHL zit hier in het dorp. Wat een geregel hè!Wel fijn dat je dit doet. Quote
Flup Geplaatst: 25 januari 2019 Geplaatst: 25 januari 2019 Dat is prima. Ik stuur hem dan zodra ik in NL ben (is rond de 23e februari) vanuit NL naar de volgende persoon. Quote
bio-fee Geplaatst: 25 januari 2019 Geplaatst: 25 januari 2019 Maar dan krijgt Mellie hem dus pas heel laat terwijl ze als eerste op de lijst staat, ik weet niet of Mellie dat oké vindt? Quote
Jill Geplaatst: 27 januari 2019 Auteur Geplaatst: 27 januari 2019 Is het voor iedereen oke dat ik de doos morgen eerst naar Bio-fee verstuur? Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Flup Geplaatst: 27 januari 2019 Geplaatst: 27 januari 2019 Tuurlijk.Ik kan de doos ook eerder sturen naar Mellie (met Track en Trace natuurlijk), dat gaat eigenlijk altijd wel goed. Quote
Jill Geplaatst: 29 januari 2019 Auteur Geplaatst: 29 januari 2019 De doos is onderweg naar Bio-fee. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
bio-fee Geplaatst: 30 januari 2019 Geplaatst: 30 januari 2019 De doos is gearriveerd!Als ik ermee klaar ben, stuur ik 'm door naar Flup. Quote
bio-fee Geplaatst: 4 februari 2019 Geplaatst: 4 februari 2019 De doos is vandaag op de post gegaan naar Flup! Quote
marjoleinvdh Geplaatst: 4 februari 2019 Geplaatst: 4 februari 2019 volgens mij sta ik niet op de lijst heb ik iets verkeerd gedaan? Quote
bio-fee Geplaatst: 4 februari 2019 Geplaatst: 4 februari 2019 Stuur even een PB naar Jill, zij coördineert de doos! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.