Jill Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 (edited) Gelieve eerst dit bericht door te lezen om te kijken of je voldoet aan de vereisten voor deelname. Deelnemers vereisten :- Je mag aan de bio-zadenenvelop deelnemen als je minstens 6 maanden actief bent op het forum en minstens 30 berichten hebt gepost.- Wij vragen ook om via PB contactgegevens door te geven zodat wij contact kunnen opnemen mocht er een envelop zoek zijn of mocht de envelop te lang bij dezelfde persoon zijn. Biozaden, wat verstaan wij hieronder?- Zaden die als bio aangekocht zijn in een winkel- Zelfgeoogste zaden van moederplanten die ook uit biozaad voortkomen- Zaden van moederplanten die zonder pesticiden of kunstmest opgekweekt zijn Werking zadenenvelop :- We proberen zoveel mogelijk met track&trace te versturen al heeft het persoonlijk wegbrengen de voorkeur - We houden de envelop max. 3-4 dagen en laten aan de volgende in de deelnemerslijst weten dat de envelop onderweg is- Mocht het door uitzonderlijke omstandigheden moeilijk zijn om de envelop toch binnen de 3-4 dagen te verzenden gelieve dit zeker te vermelden in dit topic!- Gelieve enkel kiemkrachtige zaden toe te voegen en niet méér zaden uit de envelop te halen, dan dat je er zelf in gedaan hebt- Bij voorkeur gebruik maken van makkelijk hersluitbare zakjes- Graag op elk zakje je forumnaam zetten en wat erin zit, wat de herkomst is (waar het gekocht is, zelf geoogst in de eigen tuin, of in het wild), en wat de houdbaarheidsdatum (of de oogstdatum) is. Indien mogelijk is een gebruiksaanwijzing voor de teelt ook fijn Zie je het zitten om mee te doen en voldoe je aan de vereisten? Gelieve je dan aan te melden in dit topic en stuur mij gelijk je contactgegevens via PB! Volgorde deelnemers : Bio-feeFlupMellieMarjoleinvdhKruidenvrouwtjeTanja65GeedeeJill Edited February 27, 2019 by Guest Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Mellie doet mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Yes please Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted October 26, 2018 Share Posted October 26, 2018 Ik doe ook mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjoleinvdh Posted October 28, 2018 Share Posted October 28, 2018 ik doe ook heel graag mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opg Posted October 29, 2018 Share Posted October 29, 2018 Hoewel ik nog niet over heel veel BIO-zaden beschik, doe ik toch graag mee voor de najaarsronde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted October 30, 2018 Author Share Posted October 30, 2018 Ik heb een PB gestuurd naar Jenneke want zij is in het bezit van de doos.Hoop snel reactie te krijgen zodat we een concrete startdatum kunnen bespreken. Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 jaaaaa leuk. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenneke Posted November 4, 2018 Share Posted November 4, 2018 Sorry mensen, was even van de moestuinwereld. Ik sla deze ronde zelf even over maar zorg wel dat de doos bij Jill terecht komt zodat zij hem even goed uit kan pluizen. Hopelijk lukt dat deze week nog. De volgende ronde doe ik wel weer graag mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted November 9, 2018 Author Share Posted November 9, 2018 De doos is gisteren door Jenneke gebracht waarvoor dank!Vandaag heb ik de oude zaden zo goed mogelijk gesorteerd. Van bepaalde soorten weet ik de houdbaarheid niet, dus kom je iets tegen dat de houdbaarheidsdatum zit, stop het dan zeker in het 'op te gebruiken' zakje. Ik doe deze ronde niet mee omdat ik mijn zaden nog moet bestellen. Dus ik kan de doos 1 van de dagen verzenden. Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 We hebben dit keer niet zoveel deelnemers, of wel? Ik tel er maar een stuk of 5? Wil je niet ook graag zelf meedoen Jill? De doos kan wellicht ook nog even wachten tot jij ook je zaden binnen hebt...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted November 12, 2018 Author Share Posted November 12, 2018 Velt levert de zaden pas in januari/februari denk ik.Dus dan is het al bijna voorjaarsronde.. Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted November 12, 2018 Share Posted November 12, 2018 Anders wachten we toch tot het voorjaar? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted November 12, 2018 Share Posted November 12, 2018 Had je eigenlijk 2 rondes willen doen dan?Ik vind het op zich ook prima om pas in januari ofzo van start te gaan.Ik wil graag uiterlijk in februari/begin maart mijn zaden in huis hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted November 14, 2018 Author Share Posted November 14, 2018 Ik denk dat we meer deelnemers zouden hebben voor de voorjaarsronde (januari starten).Maar zeggen jullie, wij willen nu al een ronde dan wil ik de doos gerust versturen.. Ik hoor het wel. Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted November 14, 2018 Share Posted November 14, 2018 Ik wil wel januari uiterlijk starten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 3, 2019 Share Posted January 3, 2019 Beste wensen allemaal! Ik ben in elk geval heel blij dat het januari is. Wanneer gaat de ronde beginnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Van mij mogen we beginnen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted January 5, 2019 Author Share Posted January 5, 2019 Heb de topictitel aangepast zodat iedereen kan zien dat ze zich kunnen aanmelden voor de ronde. Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted January 13, 2019 Share Posted January 13, 2019 En... wanneer gaat de ronde van start? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Okeeeej... nog steeds geen actie hier... Ik wil nu toch wel heel graag mijn zadenvoorraad voor het komende seizoen op peil gaan brengen. Als de doos niet snel van start gaat, ga ik maar het e.e.a. elders bestellen/zien te ruilen... want er zijn dingen die toch al wel binnenkort gezaaid moeten worden en ik wil aan de gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Yep ik snap de jeukende handjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Je mag mij wel van de lijst afhalen ik heb de planning al rond.Dit jaar less is more..... Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted January 19, 2019 Share Posted January 19, 2019 Ik wil best voor hen die willen wat van mijn buurman erin stoppen om verzendkosten te drukken.Zelf ben ik ook redelijk voorzien aan het raken in mijn planning. kriebels Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jill Posted January 19, 2019 Author Share Posted January 19, 2019 Klopt het dat er 2 geinteresseerden zijn? Want dan verstuur ik de doos alvast. Wie van jullie wil de doos als eerste? Quote www.biomoestuin.jimdo.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts