Mariskah Geplaatst: 26 oktober 2018 Geplaatst: 26 oktober 2018 Hallo, Is er nog iemand die een EM-activator heeft staan maar er niets meer mee doet?Ze zijn nieuw momenteel niet meer te krijgen!Alvast hartelijk dank voor je reactie! Groet, Mariska Quote
Bit Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Deze wel geprobeerd dan ? Was mijn 1e google-hit hoor, er zijn er meer. : https://www.emwinkel.nl/effectieve-micro-organismen-info/em-activator-handleiding-1-liter-em-actief-maken/ Quote
Mariskah Geplaatst: 9 november 2018 Auteur Geplaatst: 9 november 2018 Hoi, Er zijn alleen nog veel duurdere te krijgen, maar ik ben op zoek naar deze. Groet, Mariska Quote
Oudholland Geplaatst: 15 november 2018 Geplaatst: 15 november 2018 Diezelfde wordt door veel koivijverliefhebbers ook gebruikt voor opkweek van bacterien in de vijver. Ik heb 'm daar zelf ook voor staan.Er wordt dan gebruik gemaakt van een ander soort bacterien. Maar het apparaat is hetzelfde...Zie o.a. hier. Rob/Oudholland Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.