Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Angela, kan ik je nog ergens mee blij maken? Het voelt een beetje als een karige ruil voor je.... ik heb tomaat petite sweet die heel lekker is waar ik te veel van heb. Of wat anders uiteraard waar je oog op valt?

Geplaatst:
  • Auteur

Nee geen tomaten dank je heb er genoeg weer voor dit jaar.

Heb je misschien nog iets pittigs in de aanbieding?

Iets van of met chilie of ander kruidig mengsel?

Iets voor soep.

Ik heb hier nog paastakken wil je die ook voor in de schooltuin?

Geplaatst:

Ik zal wel wat kruidenmengsels doorspitten. Komt goed!

Die paastakken neem ik ook graag mee. We gaan een nieuwe wal maken met groene begroeiing. Kan het mooi tegen aan groeien.

Geplaatst:

Hoi Angela, zie in een van je reacties dat je iets pittigs zoekt.. Nu heb ik een rub, waarbij ze volgens mij chili ipv paprikapoeder hebben gebruikt en dat krijg ik er bij mijn mannetjes niet in. Belangstelling?

Geplaatst:
Die paastakken worden wel bomen hoor.

Precies de bedoeling!

Geplaatst:
  • Auteur

Ik gooi de lijst dicht kijk even na of alles klopt aub?

Ik ruil met:

Jorieke geeft: vlees, reuzel, tijmplantje, oerprei, welsh onion, 2x basilicum, Agria pootaardappels

Krijgt: geld, snoepgoed, shampoo, badschuim, doos met.... asters, vlinderstruik, kerrie plant, bestelling stoerderij, verrassing

Ciska geeft: heleborus zaailingen, sherif astma roos ovb, 1x lemon drop peper + 1x grim reaper peper, roze salvia, spuit, 2x hangmat, 3 soorten basilicum(grote, berg, paars), geel brandkruid, aarbeimais, rode dahlia, canna, kool plantjes, ananastomaat, selderij zaailingen, creme, (koopt 2 enichea planten voor me 9.- euro) Caviavoer?

Krijgt: doos met.... salvia Love and wishes+ Hot lips, tenton de venus tomaat + tomaat Dolcetini +Ananas tomaat , ? x peper plantjes, paarse dahlia + ?, druif, laurier, oregano, dropplant, cavia (of 5), bestelde cavia spullen (muts+2xkussen+snugel)

Charlotte geeft: 2x kaantjes, vet spek, blush tiger tomaat

Krijgt: doos met handzeep enz. bakjes met deksel, aardpeer

Nasuada geeft: hooi,

Krijgt: 2x vlierbes, salvia Love and wishes, hulstboompje, struik met bessen, mosterdblad

Appelvrouw geeft: Bieslook

Krijgt: kleding, kleding hangers

Kruidenvrouwtje geeft: Vreeken bestelling

Krijgt:Geld, ijzerhard plantje

HenkG geeft: knolselderij plantjes, snoeisel voor de cavia's

Krijgt: Brown Turkey vijg

Jootje geeft: bloemkool plantjes, rode kool plantjes, knolvenkel

Krijgt: Salvia Hot lips, Camelia

Cupcake geeft: pioenroos stek, dahlia show and tell, wortelzaad harlequin, bonenkruid, ?

Krijgt: Hibiscus, Camelia, baby orange pompoenzaad, lavendelplantjes, mosterdblad, acer(s)

Mellie geeft: peper zaadjes, iets kruidigs

Krijgt: 2x dag lelie, 2x grote hybiscus eventueel andere planten voor schooltuin, water lelie, paastakken

Tanja65 geeft:

Krijgt: stokroos

Claudy geeft: Wapsipinicon Peach tomaten plantje

Krijgt: Deutcia gracilis

Bouwvrouwe geeft: appels, kruidenrub

Krijgt: Colakruid, Deutzia gracilis, Camelia

Mikki geeft: Indigo goldberry tomaten plantje

Krijgt: Ijzerhardplantje

Anna3 geeft: Appeltomaat

Krijgt: Brown turkey

Koolrabi geeft: zoete aardappel

Krijgt: hibiscus

Spullen voor de lunch en ruiltafel.

aangepast door Gast

Geplaatst:

Je krijgt meerdere spuitjes van mij he....maar dat wist je vast al. Met welke dwangvoer je....Met de 2 ml? We halen zaterdag wat voer voor je op. Science selective?

Ow ja de ananas tomaat zie ik ook niet staan, die neem ik ook voor je mee.

Geplaatst:

Ja, heb er van verschillende grootte in de tas gestopt....klopt

Geplaatst:

Van mij krijg je ook nog eitjes en iets voor de Acer. Maar ik weet nog niet wat je wilt een stuk rund/ zwijn vlees van hier uit de buurt wild of uit een natuurgebied. Of bijvoorbeeld een geirenkaasjw van de geutenboer hier in het dorp? Ik kan die vandaag voor je halen

Geplaatst:
  • Auteur

Ik had in jou topic terug gereageerd met een vraag geloof ik.

Graag dan rund, wij zijn nogal van de soep dus misschien schenkels met wat vlees eraan of zo?

Geplaatst:

Sorry helrmaal over het hoofd gezien. Het vlees heb ik al in huis. Zij slachten alleen als de koe helemaal verkocht is dus het gaat zeg maar op inschrijving. Maar ik heb zeker nog een stuk schenken met veel vlees eraan liggen. En ik ga er ook wat soepvlees bij doen.

Kijk maar rustig of die andere Acer wilt lukken het zou natuurlijk helemaal gaaf zijn maar ik wordt van 1 Acer al heel erg happy

Geplaatst:
  • Auteur

Die andere acer ligt al klaar is meer een boompje

De andere is meer struikig

Het zijn geloof ik 2 kleuren als ik het zo zie een rood/groen en een rode.

Als ik er aan denk zal ik een foto maken.

Ik denk niet dat ik hem in pot meebreng al dat grote struikgewas dat mee moet

Geplaatst:

Kom je met een bus?

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb wel een aanbod gekregen ja.

Maar ik ga het eerst met mijn eigen auto proberen.

Geplaatst:

Ze klinken in iedergeval al prachtig ik ben ook benieuwd er moet ook een hoop mee terug in de auto. Dit is voor het eerst dat ik mij zorgen maak of het past

Geplaatst:

Past altijd, vraag maar aan Charly

Geplaatst:
  • Auteur

Nou hier staat de zalm te ontdooien. Maar wat extra gedaan want we zijn met een grote groep deze keer.

Spullen van appeltje pasten niet in een doos dus grotere doos gezocht maar twijfel of ik daar alles ingepropt krijg Appeltje ik heb nog een bonus voor je gevonden!

Dozen voor Jorieke staan klaar

Doos Charly staat klaar

Zaden ruiltafel liggen klaar

Cavia transport staat ook al klaar.

In ieder geval zijn de voorbereidingen al begonnen

Geplaatst:

Angela fijn zeg. Gelukkig zijn wij wel met de bus

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Het struikgewas zit al in de auto. Hopelijk gaat dat goed met deze temperatuur?

Ik ben alleen vergeten de dingen voor de ruiltafel te labelen. En ik had geen zin een volle auto weer uit te laden.

Breng wel stickers mee eventueel plak ik ze daar erop.

De camelia's hebben het niet leuk gevonden dat ik ze heb opgegraven met dit weer, dus ze hebben wat extra TLC nodig.

Voor het geval dat zou ik de mensen die met mij stuikgewas hebben geruild aan willen raden wat plastic zakken of tasjes mee te nemen. Aangezien ik alles uit pot heb gehaald anders paste het niet in de auto.

Het eten is klaar tomaat snijd ik ter plekke, en er moet nog een lente uitje door de salade maar doe ik morgen vroeg.

Dus morgenvroeg koelbox er nog in

doos van Jorieke moet er nog in anders smelten de snoepjes

Buffel bestelling morgen even oppikken en nog cavia's.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic