Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeerde wat fotos van mijn texla aardappelen te uploaden met afbeelding toevoegen. Dit gaat ff anders als voorheen, ja ja al lang niets meer geupload....dus. Ik kan alle bestanden selecteren maar als ik op uploaden klikt lijkt er niets te gebeuren.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

ja ik ben er bang voor, 5,65 Mb maar bij het vorige upload prog. kon ik hem later verkleinen, ik zal hem zelf eens kleiner maken en opnieuw proberen.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Als het goed is werkt het dan, zo niet hoor ik het graag. Eventueel kan je ook uploaden via externe websites als imageshack en photobucket. Nadeel van de oude methode was dat de img hoster (tinypic) af en toe wat foto's verwijderde van hun servers. Daardoor zijn er best wel wat foto's verloren gegaan, en dat is zonde voor de seizoenstopics of interessante vragen.

Als het werkt is de nieuwe upload methode in ieder geval fijn om mee te werken, al zeg ik het zelf

Geplaatst:

Mooi. Je kan de foto's ook nog verkleinen met deze upload methode (en daarna de orginele foto's verwijderen), zodat ze wat sneller laden. Maar daarvoor moet je wel eerst de orginele foto (max 2mb uploaden ). Selecteer bij hoogte 768 (iets groter, of kleiner mag ook) en dubbelklik op 'verklein'. Jou foto's zijn nu 1608 hoog.

Zie hier: https://www.moestuinforum.nl/handleiding-foto-s-plaatsen-t13.html

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...