Jorieke123 Geplaatst: 27 februari 2019 Auteur Geplaatst: 27 februari 2019 Hee, wanneer heb ik er oren en staarten en pootjes in gestopt dan? Die gaan er alleen in als je er om vraagt Lever... tja misschien zat dat er bij. Zal ik weglaten, doe ik er normaal ook niet standaard in ook. Alleen voor liefhebbers. Maar 10 kilo kan hoor. Ik zal er ook wat worsten bij doen. Ook van die schijven en bbq-worstjes? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 27 februari 2019 Geplaatst: 27 februari 2019 Hmmm ja zo heb ik ook gereageerd. Maar ze zei echt een pootje, die had ze maar in de snert gestopt. Pubers vonden het alleen niets. ja ze vond alles prima....zolang het maar geen rundvlees was of andere gekke dingen daar heeft ze de vriezer van vol....gewoon 10 kilo in totaal. Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 maart 2019 Geplaatst: 12 maart 2019 Nog graag 5 kilo vlees erbij ik pb je even want Lie heeft wat wensen indien mogelijk Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 25 maart 2019 Auteur Geplaatst: 25 maart 2019 Over 2 weken gaan we al het vlees verpakken/verdelen/klaarleggen. Dus mocht je nog wat willen reserveren dan moet je snel zijn! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 maart 2019 Geplaatst: 25 maart 2019 Heb je nog schijven?Dan doe er maar 2 pakjes extra bij Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 maart 2019 Auteur Geplaatst: 25 maart 2019 Lekker man. Wij hebben met de lunch nog een broodje schijf gegeten. Al waren het de kontjes, die we voor eigen gebruik apart houden altijd Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2019 Auteur Geplaatst: 10 april 2019 Ik ben bezig met alle bestellingen, ik PB je als ik het klaar heb liggen en geef dan het bedrag door! We hebben aardig wat braadworsten laten maken, dus die zijn ook los (of nou ja, per 2 stuks verpakt dan...) bij te bestellen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Graag dan de knakworstjes, als er nog zijn 10 pakjes (40 stuks) en anders wat je nog hebt. Ze haalden hier nauwelijks de koelkast . En 5 kg vlees. Top dat dat nog kan! We laten de rookworsten voorbijgaan, wij vinden allemaal alleen de (hele) fijne lekker, ook zals het vers is.Dit was het originele bericht Jorieke Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Jorieke123 Geplaatst: 13 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2022 Even een UP, ik heb nog wat gemengde pakketten en ook los te bestellen: gehakt, en deze gedroogde worstjes in de smaken naturel, kruidnagel en peper-snackworstjes. (de worstjes kosten 2,50 per stuk.) 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 13 oktober 2022 Geplaatst: 13 oktober 2022 Oeh die worstjes zien er lekker uit, ik wil er van elke soort wel eentje. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2022 Ik leg ze klaar, ze zijn bevroren dus neem iets van een koeltas mee. 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.