Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Varkensvlees-verkoop op de moestuinforumdag


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Hee, wanneer heb ik er oren en staarten en pootjes in gestopt dan? Die gaan er alleen in als je er om vraagt Lever... tja misschien zat dat er bij. Zal ik weglaten, doe ik er normaal ook niet standaard in ook. Alleen voor liefhebbers.

 

Maar 10 kilo kan hoor. Ik zal er ook wat worsten bij doen. Ook van die schijven en bbq-worstjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ja zo heb ik ook gereageerd. Maar ze zei echt een pootje, die had ze maar in de snert gestopt. Pubers vonden het alleen niets.

ja ze vond alles prima....zolang het maar geen rundvlees was of andere gekke dingen daar heeft ze de vriezer van vol....gewoon 10 kilo in totaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Graag dan de knakworstjes, als er nog zijn 10 pakjes (40 stuks) en anders wat je nog hebt. Ze haalden hier nauwelijks de koelkast . En 5 kg vlees. Top dat dat nog kan! We laten de rookworsten voorbijgaan, wij vinden allemaal alleen de (hele) fijne lekker, ook zals het vers is.

Dit was het originele bericht Jorieke

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
  • Jorieke123 changed the title to Varkensvlees-verkoop op de moestuinforumdag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...