Geplaatst: 8 februari 20197 j volgens mij exact dezelfde dillehet grote zakje 1 gram euro 1,49het kleine zakje 2.5 gram euro 0,19 hetzelfde vond ik ook bij augurken, sommige slasoorten en nog meer kruiden moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 8 februari 20197 j Is de ene (grotere soort niet op band, of van die schijven? Hij heeft wel groter blad zo te zien? andere soort dan toch? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 9 februari 20197 j Beiden Dille. Linker zakje is de Dille 'Tetra' en rechts is onbenoemde Dille. Links is dus een cultivar/ selectie, geselecteerd op een bepaalde eigenschap die een voordeel kan opleveren qua oogst/opbrengst of teelwijze. Kan van alles zijn hoor, Rechts is een ongeselecteerde hoeveelheid zaad gewoon van dille.
Geplaatst: 11 februari 20197 j Auteur Bedankt voor de uitleg Bit. Ik denk er over om beide zakjes aan te kopen en tegelijkertijd op te kweken om het verschil te kunnen zien. moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Geplaatst: 23 april 20196 j Auteur beide gekocht, nog niet gezaaid moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.