Mylena Geplaatst: 11 april 2019 Geplaatst: 11 april 2019 Ik heb ook belangstelling voor de Yacon broedknolletjes. Kan ik je blij maken met iets uit mijn lijstje? https://www.moestuinforum.nl/tanja-s-mtfd-lijstje-voorjaar-2019-t25105.html Sorry Tanja, de yacon is verdwenen. Quote
Mylena Geplaatst: 11 april 2019 Geplaatst: 11 april 2019 Mylena ik ben erg benieuwd naar die chutney. Weet je al wat je van mij wilt voor het tomatilloplantje? Wat je vraagt heb ik niet, maar ik heb wel een lijst. Doe maar gewoon een tomaat.De chutney zet ik op de proeftafel. Quote
Mylena Geplaatst: 11 april 2019 Geplaatst: 11 april 2019 Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjesEgyptische ui plantLathyrus zaadOlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjesChutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel. Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: Krijg zoete aardappelGeef keukenpapier Van Henk G : Krijg knolselderij en bleekselderijgeef chutney ? Van Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen.Geef Little Gem en. .. Mellie krijg thee geef little Gem en Chinese kool Appelvrouwgeef tomatillo krijg tomaat Ciska krijg savooie kool en spitskoolGeef koolrabi little Gem en Chinese kool Perliet Quote
Mylena Geplaatst: 11 april 2019 Geplaatst: 11 april 2019 Ruillijstje KenAloë vera stekjesAubergine Listada de Gandia (zaailingen) Wil graag (Ken)Iets dat makkelijk (maar niet te snel zoals radijs) te kweken is en goed te verkopen is Ruillijstje moeder Ken (Mylena)Ik heb tomatilloplantjes (Appelvrouwtje)Little gem plantjes (Mellie, Ciska, Koolrabi)Chinese kool plantjes (Mellie, Ciska)verschillende dahlia bollenEgyptische ui plantLathyrus zaad OlijfkomkommerzaadCourgettezaadZaad vanZonnebloemenAmsoi plantjesPaksoiplantjesKoolrabiplantjes (Ciska)Chutney van tomatilloHeel gezond en lekker. Ik zet het ook op de proeftafel Wil graag (Mylena)van Jorieke en Jip: zoete aardappel geef keukenpapier Van Henk G : knolselderij en bleekselderijGeef chutney? Van Koolrabi: Sugarsnaps, asperge erwt, stokslabonen.Geef little Gem en.. Van Mellie: Zoete theeGeef Chinese kool en little Van appelvrouw: Een tomaatGeef tomatillo en chutney Van Ciska: Savooiekool en spitskoolGeef little Gem koolrabi en spitskool Van Anna3: Perliet? Quote
kenbeimer Geplaatst: 11 april 2019 Auteur Geplaatst: 11 april 2019 Neem mijn mutti niet te kwalijk dat ze nog van alles mee citeerd. Ik heb haar even kennis gemaakt met de felbegeerde 'plaats reactie' knop. Ze is geen forums gewend, alleen Facebook. Nog ff wennen dus. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Tanja65 Geplaatst: 12 april 2019 Geplaatst: 12 april 2019 Sorry Tanja, de yacon is verdwenen. Zo gaat het soms in het leven Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mylena Geplaatst: 12 april 2019 Geplaatst: 12 april 2019 Mijn Chinese kool en little Gem is nu wel op. Dus ik kan niet meer met anderen ruilen Quote
Mylena Geplaatst: 12 april 2019 Geplaatst: 12 april 2019 Ah wat jammer! Vooral voor jezelf. Balen zeg! Ik hoop dat ze nog tevoorschijn komen. Ik ben sowieso blij met onze ruil. Mocht je nog wat zien in mijn lijstje, geef vooral een gil. Zie je de 21e! Ik ben er ook blij mee! Tot de 21e Quote
Mylena Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 De chutney is inmiddels op. Kan van mijn ruillijst af. Ik heb nog wel voor de proeftafel, voor Henk en voor Appelvrouw zoals beloofd. Ik had we 40 potten. Maar we hebben er kennelijk zo van gesmikkeld. Quote
Anna3 Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Mylena, ik neem een zak perliet voor je mee. Mag ik misschien een paar koolrabiplantjes? Quote
kenbeimer Geplaatst: 19 april 2019 Auteur Geplaatst: 19 april 2019 Zo te zien kom ik weer voor de gezelligheid en neem een fles cola mee. Ik heb nog Aloë Vera stekjes voor de liefhebber, die andere stekjes krijg ik niet meer zo snel voor elkaar. Mijn moeder neemt verder het "spul" mee. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.