ferdinand Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Ik heb 2 meter aan hjortron plantjes waar ik vanaf wil. Ik weet de nl naam niet. Het zijn van die oranje. Bramen die in Lapland in de bergen groeien.Je mag ze gratis komen uitgraven in zeist.Mail even bij interesse: [email protected] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted March 24, 2019 Share Posted March 24, 2019 Hi Ferdinand,Leuk hoor, die bramen. Je bent ze vast snel kwijt. Even een tipje:‘k Zou je e-mailadres even weghalen van het forum zo openbaar. Voor je het weet wordt het ergens opgepikt. En zit je inbox vol spamJe mailadres voluit schrijven kan al helpen. Door @ te vervangen door ‘apenstaartje’ bijvoorbeeld. En anders zit er ook een privé bericht functie op het forum. Waar je elkaar mailtjes kan sturen. Nah ja. Is maar tipje hoor. Maar zou toch jammer zijn als zo’n leuk gebaar van jou een mindere ervaring wordt door stomme spammers. Groetjes! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts