Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Wij (mijn partner en ik) hebben sinds vorig jaar (september ongevee),, een volkstuintje. Vanaf dit seizoen gaan we deze ook echt gebruiken. Tot op heden hebben we het netjes bijgehouden en het onkruid uit de grond verwijderd. Momenteel zijn we bezig me de laatste voorbereiding om te kunnen starten met zaaien en te kunnen gaan planten wat er voorgezaaid is binnen. Gezien we absolute beginners zijn ( tomaten,peulen, courgette in de achtertuin niet meegerekend) zijn alle tips en trics van harte welkom.

Groetjes, Annette

Geplaatst:

Welkom op dit forum. Ook ik ben een nieuweling. Ik kan nog niet eens mijn kamerplanten laten overleven dus dit wordt ook een hele nieuwe uitdaging, maar met goede motivatie en goede zin en alle goede informatie hier komen we vast ver.

Groetjes Peggy

Geplaatst:

Oeh spannende tijden staan er dus voor de deur! Jullie eerste moesseizoen.

Veel info hier te vinden, al werkt die met zoekfunctie via Tapatalk erg belabberd. Succes en groene groetjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...