Gardino19751982 Geplaatst: 25 maart 2019 Geplaatst: 25 maart 2019 Hallo allemaal, Wij (mijn partner en ik) hebben sinds vorig jaar (september ongevee),, een volkstuintje. Vanaf dit seizoen gaan we deze ook echt gebruiken. Tot op heden hebben we het netjes bijgehouden en het onkruid uit de grond verwijderd. Momenteel zijn we bezig me de laatste voorbereiding om te kunnen starten met zaaien en te kunnen gaan planten wat er voorgezaaid is binnen. Gezien we absolute beginners zijn ( tomaten,peulen, courgette in de achtertuin niet meegerekend) zijn alle tips en trics van harte welkom.Groetjes, Annette Quote
Saskia in Almere Geplaatst: 25 maart 2019 Geplaatst: 25 maart 2019 Hoi Annette, Ik ben er ook net. Welkom hier. Waar ik zelf veel op kijk is www.mooiemoestuin.nl een site waar je ook veel tips en trucs kunt lezen van Diana. Groetjes Saskia Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 25 maart 2019 Geplaatst: 25 maart 2019 Welkom Annette! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Patrijs Geplaatst: 25 maart 2019 Geplaatst: 25 maart 2019 Welkom, en de zoekfunctie verbergt een schat aan informatie. Quote De moestuin van Patrijs
Pegges73 Geplaatst: 26 maart 2019 Geplaatst: 26 maart 2019 Welkom op dit forum. Ook ik ben een nieuweling. Ik kan nog niet eens mijn kamerplanten laten overleven dus dit wordt ook een hele nieuwe uitdaging, maar met goede motivatie en goede zin en alle goede informatie hier komen we vast ver. Quote Groetjes Peggy
Mellie Geplaatst: 26 maart 2019 Geplaatst: 26 maart 2019 Oeh spannende tijden staan er dus voor de deur! Jullie eerste moesseizoen. Veel info hier te vinden, al werkt die met zoekfunctie via Tapatalk erg belabberd. Succes en groene groetjes! Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 maart 2019 Geplaatst: 27 maart 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.