Huibert Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 hallo, ik heb een morel in de schaduw staan die elk jaar vol in de bloesem staat. schitterend. Ik krijg er echter 2 of 3 kersen van.... Hoe kan dat? En kan ik er iets aan doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mastert Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Die van mij, stond wel in de zon maar in een speciekuip. helemaal vol bloesem, maar de meeste vruchtjes ontwikkelden zich niet goed. Maar toch wel enkele tientallen. Ik vermoed dat de bestuiving gebrekkig was, ondanks dat ze bekend staan als zelf bestuivend. . Dit jaar in de volle grond, met nog een andere morel, en een paar grote wilde kersen bomen in de buurt. Als het aan de bestuiving ligt, zou ik het dit jaar moeten kunnen merken. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 wij hadden een morel met een hedelfinger, ging prima samen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts