simonvb Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Hoi, Wordt de A+B voeding nog aangeboden door iemand? Ik gebruik die voor mijn tomaten en paprikaplanten en zit ver door mijn voorraad.Op A+B wilt de zoekfunctie hier niet macheren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldk Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Nope, Tom/Billie zien we al een paar jaar niet meer op Chillipeper.nl. Ik zag hem wel reageren op de pagina van Jan en Joke, waar ik afgelopen week voor het eerst in minstens een half jaar eens keek. Zover ik wat kon zien achter die grote pop-up. Hij is destijds gestopt vanwege andere bezigheden/beslommeringen en daarna definitief vanwege bevroren ingredientenvoorraad. Wagpep was ook na een batch verdwenen. Ging ongetwijfeld veel meer werk inzitten dan verwacht. Op het forum gingen we dus weer terug naar het oorspronkelijke advies van de WUR; Kristalon Bruin en Calcinit. Ik heb dus vorig jaar toen mijn jerrycannetjes met A en B van een commerciele paprikateler leeg waren, dus snel een zak van elk gehaald. Vlak daarna ging iemand nog eens goed rekenen en zou Kristalon Wit en Calcinit in een andere verhouding iets beter passen bij WUR recept. Precies toen ik mijn zakjes binnen had . Ik zie dat je in Belgie zit, iemand die hetzelfde had gedaan, maar dan in Belgie is inmiddels uitverkocht, las ik net. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts