Indy Geplaatst: 30 april 2019 Geplaatst: 30 april 2019 Volgende keer wil ik ook weer er bij zijn Quote
Charly Geplaatst: 30 april 2019 Geplaatst: 30 april 2019 Doen! Je werd gemist. Quote wees bevriend met kleine dingen
Coby71 Geplaatst: 9 mei 2019 Geplaatst: 9 mei 2019 Iemand had een erg lekkere rabarbertaart gemaakt. Ik zou die zelf graag binnenkort maken. Er stond wel een ingrediëntenlijst bij, (heeft mijn vriend gefotografeerd) maar niet de hoeveelheden en werkwijze. Ik ben vergeten wie de persoon was die deze gemaakt had.  Het recept zou op het forum staan of komen te staan, dacht ik? Maar ik zie het niet, dus misschien stond het er al of is het vergeten?Als iemand weet wie ik moet hebben, geef een gil. Ik ben binnenkort jarig en zou het leuk vinden om deze voor te schotelen aan de familie van onze eigen rabarber. Quote
Ciska Geplaatst: 9 mei 2019 Geplaatst: 9 mei 2019 Volgens mij was de rabarbertaart van Anna...zou haar even vragen of ze het recept wil delen. Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 10 mei 2019 Geplaatst: 10 mei 2019 moestuinforumdag-recepten-t25403.html Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.