Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal


Heleen65

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

even mijn tuin voorstellen en mezelf, dat is wel zo beleefd, lijkt me.

Ik word blij van rommelen in mijn tuin en ik vind het leuk om mijn eigen groente te verbouwen. Het ene jaar ben ik wat enthousiaster bezig dan het andere. Ik heb ongeveer 6 m2 van mijn achtertuin in gebruik voor groente en fruit en heb verder nog wat kruiden en geneeskrachtige planten staan in de borders en in de voortuin. Ik heb een (plastic) kasje, waar ik meestal wat tomaten en paprika (en soms pepers) in heb. Heel klein vergeleken met anderen hier, maar dit is voor mij goed te doen. Pret zonder dat het een last wordt.

Voordat ik naar het oosten van het land verhuisde ben ik een tijdje lid geweest van het forum, maar dat is best lang geleden. Een nieuwe poging dus.

Ik hoop op veel tuinplezier hier op het forum (en in mijn achtertuin).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom op het forum,

 

Hoe groot het is maakt niets uit voor het plezier dat het kan geven, ik heb ook een relatief klein tuintje maar veel plezier er aan. Ik wens je een leuk en groeizaam seizoen toe.

 

Vriendelijke groet,

Project.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...