moestuinliefhebber1 Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 (edited) Hallo Allemaal,Ik ben nieuw op dit forum en heb al veel goede en mooie tips gelezen hier op het forum Daarom heb ik nu ook een moestuin gemaakt het geeft zoveel plezier. Nu heb ik eind maart een oude appelboom overgenomen van iemand. En deze heb ik zoveel met wortels uit de grond geschept. Hierdoor zijn de wortels wel beschadigd het is allemaal wel in een paar uurtjes gebeurt.De grond waar de appelboom nu in staat, heb ik wel met beendermeel gestrooid voor de aangroei van de wortels.Ook zit er veel mos soorten op de boom.Nu wil ik eerst de boom met rust laten, wel regelmatig extra water geven.Ook komt er weinig blad aan de boom.Zou graag advies van jullie willen ontvangen zowel snoeiwerk of bemesting en of andere tips alles is welkom. Edited June 2, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 Ik verplaats je vraag alvast even naar de rubriek fruit en noten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted June 15, 2019 Share Posted June 15, 2019 De boom ziet er niet heel gezond uit nee.... voorlopig nog even aankijken wat hij gaat doen...ik denk dat water geven (voorlopig) niet nodig is, gezien de vele regen die er gevallen is...? Ook niet bemesten...mocht het in de zomer lang droog blijven, dan weer water geven, uiteraard.Snoeien moet volgens mij pas volgend jaar februari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts