Cybpy1 Posted June 29, 2019 Share Posted June 29, 2019 Wat is dit voor een dier? Ik heb een appel en pruimenboom waarvan hun bladeren gegeten worden net zoals rupsen dat doen. Ik probeer er achter te komen welk dier dat veroorzaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 29, 2019 Share Posted June 29, 2019 Dit is een lieveheersbeestje. Of beter: eentje in wording Die wil je zeker houden! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybpy1 Posted June 30, 2019 Author Share Posted June 30, 2019 Dank je wel voor het antwoord. Nu weet ik nog steeds niet wie die bladeren van mijn bomen opeet? Ik zie GEEN rupsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 30, 2019 Share Posted June 30, 2019 Tsja.... wij zien geen verdere info. Foto's bv ? Kan veel zijn hoor. Maar vaak is aan het schadebeeld wel te zien wat het is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybpy1 Posted June 30, 2019 Author Share Posted June 30, 2019 Ik zal daar foto's van naken zodra ik op mijn volkstuin ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts