Hippie Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Hey allemaal hier Ben al paar jaren aan het moestuinieren in de eigen tuin.Nu vandaag meerdere volkstuinen bezichtigd op een complex. Heel mooi perceel gekregen van ca 200m2 en op deze grond staan al een hele mooie perzik een kleine peer en een braam. De rest van het perceel is op moment overwoekerd met granen. De eerste stap wordt dit allemaal verwijderen en dan kijken hoe we de verdere indeling maken. Ik wil er zowieso een bescheiden kas op maken voor tomaten.Groet hippie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grork Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Welkom Hippie ! Ga je eerst ruimen, plannen maken en in het voorjaar daar echt starten (want je hebt immers je thuismoestuin nog ) of maak je stiekem toch een hoekje alvast klaar voor winterse lekkernij ? Je bent al besmet met het moestuinvirus dus het zal goedkomen op het nieuwe perceel! Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden.Het is leuk voor ons, om de voortgang van jouw te zien met wat foto's Van hoe jij het aantrof, en hoe je het per week opknapt. Wat Grork zegt, zou ik zeker kijken om ruimte te maken voor een mooi winterhoekje. Om toch alvast lekker er mee te beginnen. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted August 15, 2019 Share Posted August 15, 2019 Welkom Hippie! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Welkom Hippie. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts