jootje Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 (edited) ik heb de mazzel dat ik met Bonnie mee kan rijden, en dus toch kan komen. Maar dus geen echt lijstje...Ik heb wel knoflook besteld, komt voor de mtfd binnen als het goed is. KNOFLOOK IS BINNEN.Dus als iemand wat tenen wil ruilen....Guatamalan Ikedia en Ophio. Daar kan ik dus wel tenen van missen. Ook kan ik mijn pepertjes voor je plukken. Ik vind het echt te heet. En had ze toch echt op zo mild mogelijk gekocht. Wat ze misschien ook wel zijn, maar ik zal wel een watje zijn! Ik heb ook nog een paar zaden ervan! Verder twee boeken, een potjes maakding en wat zaden. In de kleine zakjes zit zaad van een mooie rode zonnebloem! Edited October 3, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Oh, Jootje, ik wil wel wat van die hete pepertjes. 2 of 3 is genoeg. En ik wil even reclame maken voor die courgette. Rankend, productief en absoluut lekkerder dan gewone en bijna zonder zaad. Die van mij zitten nog helemaal vol vruchten en geen spoor van meeldauw oid. Je kunt ze ook laten uitgroeien. Zie mijn avatar. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 30, 2019 Author Share Posted September 30, 2019 Bonnie, pepertjes..komt goed. Die courgette heb ik vorig seizoen in de tuin gehad. Erg leuk, ik heb ze alleen laten uitgroeien en toen gegeten als pompoen. Zijn ook oranje dan binnen in. Komend seizoen misschien weer, zijn zulke leuke modellen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Als courgette zijn ze heerlijk! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Jo is dat de sweet dumpling en mag ik daar zaadjes van? En van de rode zonnebloem? Idd is de trompe d Albenga als courgette maar zeker ook als pompoen erg lekker. Als pompoen bewaard hij redelijk. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 na alle lof wil ik de courgette pompoen wel eens proberen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Hem ik ben ook nieuwsgierig naar die pompoen. Of courgette. Als je nog wat zaadjes over hebt Jootje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 1, 2019 Author Share Posted October 1, 2019 AppelvrouwAngelaMellie,Gaat lukken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 Ik had al zaadjes van die courgette/pompoen, maar dit voorjaar zijn ze niet goed gelukt qua zaaien en opkweken. Volgend jaar wat beter mijn best doen nog dus, als ze zo lekker zijn? Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 Ik zal ook nog ff kijken of ik wat zaden heb. Geen idee hoeveel er in het zakje zaten. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts