anietje Geplaatst: 1 november 2019 Geplaatst: 1 november 2019 Hallo. .ik wil me graag even voorstellen mijn naam is anita en ben 43 jaar. en wil graag mijn eigen kleine moestuin beginnen of een soort van groentenbak op poten. soort van kist. wie wil mij helpen zodat ik voorjaar kan beginnen. ik heb totaal geen ervaring en zoek dus als het toegestaan is alle hulp en begeleiding van jullie en hoop ook eerlijk gezegd dat jullie me willen helpen. ik heb een kleine verstandelijke beperking en vind het best eng om dit onderwerp te plaatsen .Hopelijk willen jullie me door mijn eerlijkheid accepteren. groetjes anita Quote
rorror Geplaatst: 1 november 2019 Geplaatst: 1 november 2019 Haiiii Welkom op het forum! Er is een speciaal subforum voor moestuinieren in potten en bakken. Daar kan je een hoop informatie vandaan halen. Mocht je dus specifieke vragen hebben voor de hulp over het moestuinieren in potten en bakken, kan je deze daar stellen. https://www.moestuinforum.nl/square-foot-gardening-en-tuinieren-in-potten-f30.html Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 5 november 2019 Geplaatst: 5 november 2019 Welkom Anita! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
paddestoelengek Geplaatst: 5 november 2019 Geplaatst: 5 november 2019 Welkom op dit forum je zult zien dat veel forummers je graag zullen hebben met je vragen! Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
IreneJ Geplaatst: 7 november 2019 Geplaatst: 7 november 2019 Hallo Anita, Welkom op het forum. Moedig dat je je bericht hebt geplaatst!! Ik heb me ook nog niet zo lang geleden hier aangemeld en ik merk dat men het leuk vindt om anderen tips te geven en op weg te helpen. Moestuinieren vind ik heeeerrrlijk om te doen en het is gezond voor lichaam en geest.Ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik en alle anderen op dit forum. Stel al je vragen en schroom niet.Tip: de website : diana's mooie moestuin staat vol goeie info en tips. Daar heb ik al een hoop geleerd. Zo kun je aankomende maanden je alvast wat verdiepen en in t voorjaar beginnen met een groentebak.Veel succes!!Groetjes Irene Quote
Mellie Geplaatst: 19 november 2019 Geplaatst: 19 november 2019 Hartelijk welkom en geen schroom hoor. Alvast een beetje inlezen wat je leuk lijkt om te kweken kan geen kwaad. Dan kun je in het voorjaar lekker van start! Groene groetjes en enjoy Quote
petersmit Geplaatst: 19 november 2019 Geplaatst: 19 november 2019 Welkom! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 20 november 2019 Geplaatst: 20 november 2019 Welkom Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ
Jorieke123 Geplaatst: 7 december 2019 Geplaatst: 7 december 2019 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.