Ga naar inhoud

Wat heb je vandaag gezaaid of geplant? 2020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog 2 rijtjes erwten en sugar snaps. Ze staan al lekker boven met alle regen.

Edit: En wederom een rijtje stokstijf bonen... ze weigeren dit jaar massaal echt niet normaal!

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Andijvie, sla, venkel en radicchio. In potjes, want de vollegrond is te droog en heeft teveel beestjes die er meteen wat van willen snoepen. Als ze wat groter zijn dan mogen ze door naar de tuin.

En palmkool en savooiekool weer eens voorzien van grotere potjes; er is nog geen plaats in die tunnel om ze echt een vaste plek te geven. Ze staan nu dus in potjes in die tunnel tussen de planten die al wel een plekje kregen.

Eerst de uien oogsten en ook de spitskolen. Dan kunnen ze daar heen :thumbup:

IMG_1691.JPG

Geplaatst:

👍

ik heb boerenkolen uitgeplant in de rijen waar de aardappels uit zijn. Met angst in het hart, droogte droogte. En broccoli.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mijn bestelling ander tuinkabouter is binnen. Ik heb wat dingen daarvan gezaaid oa reuzenradijs, een Portugese zeldzame bietensoort (blijkbaar) en die roze andijvie die ik zo geinig vond. Ook de zichzelf uitgezaaide andijvie een beter plekje gegeven.

Geplaatst: (aangepast)

Paksoi, tatsoi, spinazie gezaaid. 

Prei, bloemkool, boerenkool, sla plantjes gekocht en geplant. 

aangepast door Arja
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Niet gisteren, maar paar dagen geleden alweer:
Tatsoi
Paksoi
Mizuna rood
Andijvie 3 soorten en de huidige uitgezaaide soort gegroepeerd
Pluksla groen en rood die ook zichzelf heeft uitgezaaid, een betere plek gegeven
Radijs mix van 5 soorten
Reuzenradijs

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...