Jump to content

POMPOEN

kaatje1966

Recommended Posts

Ha Kathleen, ik hou er eigenlijk niet zo van mijn blog "naar voren te schuiven", maar ik heb iets van 15 recepten met pompoen op mijn blog. Geen zin om ze allemaal hier neer te zetten Op het blog: Aan de linkerkant kan je categorieën aanklikken, en daar staat pompoenen bij..dan kom je bij de recepten. Eet smakelijk!!

Waar de mol is is er hoop!

Ha Kathleen, ik hou er eigenlijk niet zo van mijn blog "naar voren te schuiven", maar ik heb iets van 15 recepten met pompoen op mijn blog. Geen zin om ze allemaal hier neer te zetten Op het blog: Aan de linkerkant kan je categorieën aanklikken, en daar staat pompoenen bij..dan kom je bij de recepten. Eet smakelijk!!

appelvrouw

bedankt ik raadpleeg je blog

kathleen

• 3 weeks later...

Pompoenjam bestaat maar volgens mij zit hem dat wel in speciale pompoenrassen als je dat wilt doen, want ik heb een soort daar speciaal op

uitgekozen.

Pompoen heeft wel meer soorten die specifiek voor een of andere manier van uiteindelijk gebruik het best geschikt zijn.

Veel kleur of vorm maar uit kiezen op gebruik is meest praktisch/handig.

Pompoenzaden-decoshop.nl geeft mooi aan waar de pompoen geschikt voor is in gebruik, dat kiest lekker pompoen zaden/soorten uit

Players only love you when they're playing.

volgende week kan ik ook weer halen bij mijn buurman, ( de mijne zijn mislukt...)

die heeft ze wel uitgekozen op smaak en vorm....zal eens horen naar de naam.

probeer eens de variatie appel/pompoen of pompoen /aardbei ! ook appel/pompoenmoes is heerlijk,

lees maar onder recepten van thessa

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

In de landleven van deze maand staan pompoen recepten. Pompoenbrood, cake, salade, roomijs, zuur en soep. Voor de jam heb je nodig: 250 gram pompoen.... Er staat niet bij welke soort, maar er zijn natuurlijk soorten die beter smaken voor dat doeleinde (zoals Hans al aangeeft), dan andere.

Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem!

www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/

Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook