Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


Zwierzwaai

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik wil me even voorstellen. Ik ben een aantal jaren geleden met moestuinieren. In onze oude tuin had ik niet zo heel veel plek maar 2 jaar geleden zijn we verhuisd en is onze tuin 3 x zo groot. Het eerste dat ik gedaan heb, toen we de sleutel kregen, was 3 fruitbomen planten. 2 peer en 1 zelfbestuivende appel. Die zomer heb ik een stukje tuin ingericht met allerlei vaste planten: framboos, bramen, Egyptische ui, rabarber en aardbeien. Daarna zijn we steeds meer delen van de tuin moestuinklaar gaan maken. We zijn nog lang niet klaar want we hebben ook een gezin met 4 kinderen, dus het gaat soms niet zo heel snel. Als onze jongste iets ouder is wil ik graag kippen of loopeenden gaan houden.

 

Ik lees graag mee hier op het forum!

aangepast door Zwierzwaai
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom zwierzwaai :wave:, je staat midden in het gezinsleven met een moestuin. Dan valt er heel

wat te zorgen en verzorgen.  Geniet er  zoveel mogelijk van, niets leuker dan je koters

te voeden met je eigen geteelde groenten en fruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...