Geplaatst: 14 augustus 201114 j hallo iedereen,dit is mijn eerste vraag op dit forum. heb vorige week een kweekkas gemaakt met twee ramen met enkelglas. moet ik die ramen ook met witkalk o.i.d. insmeren. tegen verbranden van de net opgekomen plantjes. of zal dit zo`n vaart niet lopen.
Geplaatst: 14 augustus 201114 j Hallo .Zon hebben jullie die in Friesland dan,het is hier alleen maar bewolkt en regen. Zijn het vaste ramen dan? anders kan je ze er beter afhalen als het echt te warm is. Maar zo in de nazomer hoef je de ramen niet meer te witkalken profiteer maar van het beetje zon. Gr JohanL
Geplaatst: 16 augustus 201114 j Auteur ja de zon schijnt hier volop. het zijn losse ramen dus die zijn er zo afgehaald. bedankt voor de reactie.
Geplaatst: 16 augustus 201114 j Ik zet er een stokje tussen zodat het even kan luchten op het heetst van de dag en na 4 uur gaat de bak weer dicht.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.