Christine Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Ik heb een peperplant staan met bijna rijpe pepertjes. Voor de liefhebber kan ik eventueel wat zaden apart houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Ja ik heb er wel interesse in! wil je evt ruilen voor andere pepertjes of zaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesleyb Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Ik heb ook wel intresse, zal ik je een pb sturen?Gr. Wesley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christine Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Ik hoop dat ik zoveel zaad eruit kan halen, het zijn maar kleine pepertjes Ik denk dat ik vanavond de pepertjes eraf kan halen, dan laat ik jullie wel weten hoeveel zaad ik eruit heb kunnen halen. Ik ben zelf eigenlijk opzoek naar een soort, waar ze in gardener's world een aantal jaren geleden een soort wedstrijd mee hadden. Ik weet niet precies meer hoe die heet, het was iets in de trant van Max Lumix Twilight. Dus als iemand die toevallig heeft......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Numex Big Jim?????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christine Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Het was de numex Twilight, had em zelf al gevonden op internet. Toch bedankt voor het meedenken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christine Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Heb net alle zaadjes zitten verdelen, en als ik niet meer verzoeken krijg hebben jullie er allemaal 3. Dus stuur maar een pb voor het adres waar ik het heen moet sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 ik heb de numex twilight, begint het nu pas goed te doen, dus nog heel even wachten op de zaadjes. Wel een hele grappige plant. Hoog, heeft een beetje de vorm van een boom. Ik heb wel interesse in die peper van jou, heb je nog meer soorten, stuur maar een PB. People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akibimi Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Ik heb ook wel interesse in jouw zaadjes. Ik ben pas begonnen dus heb nog geen bijzondere zaadjes te ruil helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Post Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 zijn ze er nog??ik heb ook wel interesse... Hallo. ook zo'n groentetuin fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christine Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 Ik heb over een aantal dagen weer 2 rijpe pepertjes. Er zitten niet heel veel zaadjes in, dus ik weet nog niet hoeveel ik er dan overheb. Ik laat het wel weten zodra ik ze geoogst heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts